McDonald’s i Fundacja Ronalda McDonalda z nową kampanią McHappy Day

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
McDonald’s i Fundacja Ronalda McDonalda z nową kampanią McHappy Day

W spocie poznajemy jedną z inicjatyw Fundacji Ronalda McDonalda - Dom Ronalda McDonalda przy Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie. Dzięki gościnności Domu, przez ostatnie 2 lata już ponad 200 rodzin mogło być przy chorych dzieciach podczas długiego, często trudnego leczenia.

Spot to również zaproszenie do udziału w akcji McHappy Day. Od 8.12.2017 do 31.12.2017 kupując specjalne breloki w restauracji McDonald’s, Klienci będą mogli wesprzeć Fundację – cały dochód z akcji zostanie przekazany na jej działania. Kampania realizowana jest w TV, w kanałach digital oraz w restauracjach McDonald’s.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za strategię i kreację odpowiada DDB&tribal. Produkcją spotów zajęło się Papaya Films, a zakupem mediów – OMD (Macroscope).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij