Digital Kingdom opracowało kampanię L'Oréal Professionnel promującą nowy trend - koloryzacje Metallic

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Digital Kingdom opracowało kampanię L'Oréal Professionnel promującą nowy trend - koloryzacje Metallic

Agencja odpowiada za koncepcję kreatywną aktywacji obejmującą komunikację 360 digital.

Główną osią kampanii jest video z ambasadorem marki Leszkiem Czajką i influencerką Zosią Ślotałą.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja odpowiada również za kreację pozostałych formatów digital: landing page, kreacje dispaly oraz dostosowanie i reformaty video do poszczególnych platform.

Jest nam bardzo miło, że rozpoczynamy naszą współpracę z L'Oréal od tak ciekawego projektu. Cieszę się, że doświadczenie zespołu strategicznego i kreatywnego w komunikacji beauty procentuje tak udanymi realizacjami. - Komentuje Gustaw Rozmarynowski, New Business & Account Director w Digital Kingdom.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij