Raport zintegrowany Polskich Sieci Elektroenergetycznych

PSE S.A., operator polskiego systemu przesyłu energii elektrycznej, zwiększa swoją moc w internecie. I zaprasza wszystkich do wirtualnej lektury zintegrowanego raportu społecznego. Za projekt i jego cyfrową realizację odpowiada agencja GoldenSubmarine.
O autorze
1 min czytania 2017-12-22

Trzecia edycja raportu społecznego Polskich Sieci Elektroenergetycznych jest pierwszą publikacją zintegrowaną. Dokument łączy w sobie sprawozdanie z działań w obszarze zrównoważonego rozwoju z danymi finansowymi. A do jego przygotowania spółka skorzystała z najnowszej wersji międzynarodowych standardów raportowania – Global Reporting Initiative Standards oraz International Integrated Reporting Council.

Zintegrowany raport społeczny skierowany jest do interesariuszy i pracowników spółki, dziennikarzy oraz wszystkich zainteresowanych rynkiem energii elektrycznej. Publikacja pełna jest nowoczesnych infografik, animacji i multimediów. Dzięki niej spółka odpowiada na obowiązujące trendy i w przejrzysty sposób ukazuje szeroki zakres swojej działalności oraz jej wpływ na rozwój gospodarczy i społeczny naszego kraju.

Już po pierwszym wejściu na stronę publikacji, użytkownik może się zapoznać ze specjalnie wypracowanym modelem wartości PSE, który został oparty na trzech obszarach: Rynek, Infrastruktura i Inwestycje oraz Ludzie i Relacje. Czytelnicy szybko i łatwo mogą poznać wiele interesujących zagadnień, takich jak: struktura systemu elektroenergetycznego w Polsce, rola PSE w utrzymaniu bezpieczeństwa długoterminowych dostaw energii elektrycznej, wdrożenie rynku mocy oraz zarządzanie infrastrukturą krytyczną. W dokumencie opisano plany rozwoju systemu przesyłowego, nowy model realizacji inwestycji infrastrukturalnych i działania dotyczące zarządzania ryzykiem regulacyjnym.

Wirtualna forma raportu ułatwia czytelnikom pobranie potrzebnych materiałów, a możliwość ekologicznego wydruku sprawia, że dokument jest przyjazny dla środowiska. Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine była odpowiedzialna za stworzenie całego projektu strony wraz z wykonaniem grafik, animacji i multimediów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Raport znajdziesz tutaj.

Słuchaj podcastu NowyMarketing