Ciśnienie świata marketingu

Podczas tegorocznego Kongresu Dyrektorów Marketingu w Gdańsku eksperci zajmujący się zawodowo marketingiem będą mogli sprawdzić, czy poświęcając się pracy, nie zapomniali o zdrowiu. Organizatorzy kampanii „Ciśnienie na życie” postanowili zmierzyć ciśnienie tętnicze krwi elity polskiego marketingu.
O autorze
1 min czytania 2013-06-11

Praca w branży jaką jest marketing może powodować stres, który w połączeniu z brakiem ruchu, paleniem papierosów czy niezdrową dietą obfitującą w kawę oraz nieregularne posiłki, często prowadzi do poważnych zdarzeń kardiologicznych. Z tego względu od 12-15 czerwca wszyscy obecni na Kongresie Dyrektorów Marketingu w Gdańsku będą mogli bezpłatnie zmierzyć swoje ciśnienie krwi w ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej „Ciśnienie na życie”.

 -Osoby, które znaczną część życia poświęcają na karierę i rozwój zawodowy, powinny znaleźć również czas dla swojego zdrowia. Stres i siedzący tryb życia stanowią zagrożenie dla układu sercowo-naczyniowego, dlatego jeśli nawet nie odczuwamy wyraźnych symptomów schorzeń kardiologicznych, powinniśmy pamiętać o profilaktyce. Z całego serca zapraszam do skorzystania z bezpłatnych pomiarów ciśnienia podczas Kongresu Dyrektorów Marketingu w Gdańsku – każda okazja jest dobra do troski o zdrowie – komentuje profesor Marian Zembala z Kliniki Zdrowego Serca w Zabrzu, opiekun merytoryczny kampanii.

Prawidłowa wartość ciśnienia tętniczego powinna mieścić się w przedziale pomiędzy 120/80 – 139/89 milimetrów słupa rtęci (mm Hg). Wszelkie odchylenia od tych wskaźników wymagają konsultacji z lekarzem. Regularna kontrola wartości ciśnienia pozwala na zapobieganie zdarzeniom kardiologicznym.

 Więcej informacji o kampanii na stronie www.cisnienienazycie.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj