Lidl i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy grają razem już po raz 9.

Już po raz dziewiąty Lidl rozpoczyna nowy rok wspierając Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Pracownicy i klienci, ramię w ramię, otworzą serca dla ważnej sprawy. Jak co roku, przez cały tydzień przed Finałem WOŚP, we wszystkich sklepach Lidl w całej Polsce dostępne będą skarbony stacjonarne WOŚP.
O autorze
1 min czytania 2018-01-09

Celem tegorocznej zbiórki jest pozyskanie środków „dla wyrównania szans w leczeniu noworodków”.

To już tradycja – Lidl Polska po raz dziewiąty zagra wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Dzięki zaangażowaniu pracowników oraz otwartości i hojności klientów, do tej pory udało się zebrać 14 milionów złotych na rzecz Fundacji WOŚP. W tym roku zbiórka we wszystkich sklepach Lidl wystartuje 8 stycznia i potrwa aż do dnia 26. Finału WOŚP, czyli do niedzieli 14 stycznia.

„Łączymy siły po raz kolejny! To wspaniała tradycja, że Lidl Polska co roku prowadzi aż tygodniową zbiórkę. Doceniamy ogromne zaangażowanie wszystkich pracowników – dla nas to ponad 15 tysięcy wolontariuszy, którzy dokładają swoją cegiełkę do wspólnego sukcesu! – mówi Jurek Owsiak, prezes zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

„W tym roku zbieramy na rzecz oddziałów neonatologicznych. Postęp w medycynie i potrzeby tych najmłodszych pacjentów w szpitalach są ogromne, dlatego w 2018 roku gramy właśnie dla nich” – dodaje Owsiak.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ale zbiórka w sklepach to nie wszystko. Lidl włącza się również w aukcje WOŚP. Na portalu aukcje.wosp.org.pl prowadzonym przez Allegro będzie można wylicytować m.in. książki kucharskie z podpisem Karola Okrasy czy kolację dla dwóch osób w restauracji Platter by Karol Okrasa, przygotowaną przez samego mistrza.

„Czas, kiedy we wszystkich sklepach Lidl organizujemy zbiórkę do puszek WOŚP, jest dla nas wyjątkowy. Jesteśmy dumni, że dzięki hojności naszych klientów i zaangażowaniu pracowników mogliśmy przekazać na rzecz Fundacji już 14 milionów złotych. Mamy nadzieję, że tak jak Orkiestra co roku bije kolejne rekordy, tak i my pobijemy nasz i zbierzemy jeszcze więcej” – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zachęcamy do wspólnego grania z Lidlem i Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy do końca świata i o jeden dzień dłużej!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się