Zgłodniałeś? Zott Belriso – letnia kampania deseru

Zott wraz z rozpoczęciem lata odświeża wizerunek deseru Belriso oraz wprowadza na rynek nowe smaki. Za zaplanowanie i zakup mediów nowej kampanii reklamowej Zott Belriso odpowiedzialny jest dom mediowy Carat.
O autorze
1 min czytania 2013-06-07

Zott Belriso to połączenie pożywnego ryżu, świeżego mleka i słodkich sosów. Produkt od lat cieszy się dużym zainteresowaniem wśród Polaków. Producent tego deseru wprowadza zmiany w wyglądzie opakowania stawiając na nowoczesną, a zarazem wpadającą w oko szatę graficzną. Umacniając markę wprowadzane są trzy nowości – Belriso Choco (czekoladowy ryż na mleku z sosem wiśniowym), Belriso Mleczny (ryż bez sosu), oraz Belriso Light (ryż o  zmniejszonej zawartości tłuszczu) – jedyną taką ofertę na rynku.

– Wprowadzając nową, atrakcyjną szatę graficzną opakowania, chcemy jednocześnie zakomunikować, że Belriso to numer 1 w Polsce pod względem udziałów rynkowych – mówi Monika Bardorz, Product Manager w Zott.

Belriso po kilku latach powraca z sugestywną kreacją telewizyjną i nowym sloganem promującym produkt: „Zgłodniałeś? Zott Belriso”. Spot przedstawia Berliso jako znakomitą przekąskę, po którą zawsze warto sięgnąć, gdy poczujemy głód.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj