Nowy Rok, nowe wyzwania – Green Parrot dla Willanovia

Agencja Green Parrot rozpoczęła współpracę z inwestorem ekskluzywnego osiedla Willanovia, Mota-Engil Real Estate Management. W ramach podpisanej umowy, Agencja prowadzić będzie kompleksową obsługę on-line.
O autorze
0 min czytania 2018-01-11

Agencja nawiązała współpracę z Klientem w wyniku rekomendacji. W ramach podpisanej umowy, Green Parrot odpowiadać będzie za działania z zakresu social media (m.in. prowadzenie komunikacji oraz obsługa kampanii reklamowej na Facebooku), prowadzenie kampanii SEM/SEO oraz inne działania promocyjne w internecie.

Willanovia to urokliwe i wyjątkowo klimatyczne osiedle 68 domów wybudowanych na tyłach Parku Natolińskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie natury i terenów leśnych. Zaprojektowane z myślą o wygodzie mieszkańców, łączy w sobie zalety kameralnej zabudowy z bliskim położeniem od Centrum Warszawy.

Umowa została zawarta na rok z możliwością przedłużenia. Za projekt odpowiada Beata Grzybek-Zielińska (Head of Communication), Grzegorz Górecki (Head of Client Service) oraz Łukasz Fijałkowski (Social Media Specialist).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj