Communication Unlimited opracowało pierwszą kampanię telewizyjną Domino’s Pizza

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Communication Unlimited opracowało pierwszą kampanię telewizyjną Domino’s Pizza

Właśnie rozpoczęła się kampania reklamowa sieci Domino’s Pizza, zrealizowana przy wsparciu agencji Communication Unlimited.

Tematem kampanii jest nowa pozycja w ofercie marki, przygotowana z myślą o okresie zimowym: rozgrzewająca pizza Tex-Mex oraz oferta promocyjna. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„To debiutancka kampania telewizyjna Domino’s Pizza w Polsce. Sieć bardzo dynamicznie się rozwija. Kampania telewizyjna to istotny krok w umacnianiu pozycji marki zarówno w oczach naszych klientów, jak i potencjalnych franczyzobiorców. Oczywiście silnym narzędziem sprzedażowym jest oferta promocyjna.” - mówi Maciej Jania, Managing Director w Domino's Pizza Poland.

Marka podkreśla wysoką jakość swoich produktów, stąd w warstwie wizualnej to wrażeniowa opowieść o składnikach pizzy.

Materiał filmowy został twórczo zaadaptowany na polski rynek przez agencję Communication Unlimited. 

Konsumenci poszukują autentyczności – prawdziwych składników, starannego procesu oraz zaangażowania ludzi, którzy przygotowują jedzenie. Taka kombinacja jest gwarancją najlepszego, prawdziwego smaku. Przecież właśnie smak i szybkość dostawy są kluczowe w kategorii pizzy w dostawie.” - mówi Mirosław Skotarczyk, Head of Strategy w Communication Unlimited. 

Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są spoty radiowe.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij