Deloitte Digital realizuje projekt dla marki Lay’s (PepsiCo) w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Deloitte Digital realizuje projekt dla marki Lay’s (PepsiCo)  w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Polski oddział Deloitte Digital wygrał przetarg na obsługę projektu dla marki Lay’s. Od października 2017 r. agencja pracowała nad przygotowaniem materiałów do kampanii digital, bazujących na stworzonym wcześniej, regionalnym koncepcie kreatywnym „Which Lay’s Is Yours?”

Przedmiotem przetargu było przygotowanie kampanii digitalowej dla marki Lay’s na rynki Europy Środkowo-Wschodniej, w tym strony internetowej, egzekucji do działań w social media, kampanii display, a także aktywacji dla influencerów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Lay’s to kolejny międzynarodowy projekt prowadzony przez Deloitte Digital CE, wykorzystujący nasze kompetencje w obszarze marketing & content. Warto przypomnieć, że z PepsiCo EER pracujemy w trybie stałym w obszarze napojów, dla takich marek jak Pepsi i Mirinda – mówi Monika Salamon, Group Account Director z Deloitte Digital CE. – Od października pracujemy nad materiałami do kampanii, na podstawie regionalnego konceptu „Which Lay’s Is Yours?” Efekty będą widoczne w najbliższym czasie na trzynastu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij