Tomasz Dębowski nowym dyrektorem marketingu McDonald’s Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tomasz Dębowski nowym dyrektorem marketingu McDonald’s Polska

15 stycznia br. do zespołu McDonald’s Polska dołączył Tomasz Dębowski, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu.

Tomasz Dębowski posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze budowania strategii i działań marketingowych. Pracował dla międzynarodowych organizacji, takich jak Nestle, Grupa Żywiec, zarówno w kraju, jak i za granicą. Przed dołączeniem do McDonald’s Polska, odpowiadał za rozwój strategii marketingowej w firmie Frisco.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tomasz Dębowski jest absolwentem studiów magisterskich na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Dodatkowo ukończył Program studiów o kierunku Zarządzanie na Uniwersytecie Lethbridge (Kanada) oraz Stosunki Międzynarodowe w Szkole Biznesu Trondheim (Norwegia).

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij