Celem kampanii pod hasłem „I dzień smakuje lepiej” jest ukazanie wyjątkowego smaku i aromatu stworzonych ze specjalnie wyselekcjonowanych owoców i ziół produktów marki Herbapol oraz przypomnienie konsumentom, że umilą one każdą porę dnia. Herbaty przedstawione są w otoczeniu ciepłej, radosnej, rodzinnej atmosfery i towarzyszą wszystkim członkom rodziny przez cały dzień: od wspólnie spędzanych chwil o poranku, przez popołudniowe spotkanie biznesowe, aż do chwili wieczornego relaksu. Każdą z tych sytuacji łączy coś wyjątkowego – przyjemność smakowania herbatek z linii Herbaciany Ogród marki Herbapol.
Kampania ma silne wsparcie w telewizji. Spot promujący herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród można zobaczyć w największych stacjach takich jak TVN, Polsat i Telewizja Polska oraz w Internecie. Reklama telewizyjna wyświetlana jest w wersji 30-sekundowej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kreację i przygotowanie spotu w reżyserii Łukasza Zadrzyńskiego odpowiadała Agencja MullenLowe Warsaw. Produkcją zajęło się Studio Filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Dentsu Aegis Network Polska.