Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Herbapol startuje z kampanią reklamową herbat owocowych Herbaciany Ogród

Marka Herbapol wystartowała z kampanią wizerunkową herbatek owocowych z linii Herbaciany Ogród, podkreślającą ich mocno owocowy i przyjemnościowy charakter.
O autorze
1 min czytania 2018-01-19

Celem kampanii pod hasłem „I dzień smakuje lepiej” jest ukazanie wyjątkowego smaku i aromatu stworzonych ze specjalnie wyselekcjonowanych owoców i ziół produktów marki Herbapol oraz przypomnienie konsumentom, że umilą one każdą porę dnia. Herbaty przedstawione są w otoczeniu ciepłej, radosnej, rodzinnej atmosfery i towarzyszą wszystkim członkom rodziny przez cały dzień: od wspólnie spędzanych chwil o poranku, przez popołudniowe spotkanie biznesowe, aż do chwili wieczornego relaksu. Każdą z tych sytuacji łączy coś wyjątkowego – przyjemność smakowania herbatek z linii Herbaciany Ogród marki Herbapol.

Kampania ma silne wsparcie w telewizji. Spot promujący herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród można zobaczyć w największych stacjach takich jak TVN, Polsat i Telewizja Polska oraz w Internecie. Reklama telewizyjna wyświetlana jest w wersji 30-sekundowej.

Za kreację i przygotowanie spotu w reżyserii Łukasza Zadrzyńskiego odpowiadała Agencja MullenLowe Warsaw. Produkcją zajęło się Studio Filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Dentsu Aegis Network Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj