ING na OOH

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
ING na OOH

ING Bank Śląski wystartował z kolejną kampanią reklamową na outdorze. W styczniu ruszyła kampania promująca oszczędzanie.

Tym razem ING Bank Śląski zdecydował się na kampanię kontekstową. Każdy z plakatów zawiera hasło zachęcające do oszczędzania i nawiązujące do miasta w którym znajduje się nośnik.      

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania jest realizowana w Białymstoku, Bydgoszczy, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu, Trójmieście, Warszawie, Zielonej Górze, Gorzowie Wielkopolskim, Rzeszowie, Wrocławiu i na Śląsku. Do promocji wykorzystano nośniki superbecklight (12x4 m), supercityboard (12x4 m) i cityboard (6x3 m). Ekspozycja potrwa do końca stycznia 2018. Kampania wsparta jest innymi mediami.

 

 

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij