Pierwszym etapem współpracy było stworzenie nowego namingu dla marki Polfendo (wcześniej Doorman), projektu logo, strategii oraz planu marketingowego. Obecnie agencja pracuje nad projektem strony internetowej oraz obsługą marketingową.
Osoby koordynujące projekt: Szymon Pieczyński, Magdalena Łukasz.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za realizację działań odpowiadają: Adrian Zielke, Paulina Hanzel, Marta Jakubczak, Igor Podlawski, Magdalena Baljon.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Słuchaj podcastu NowyMarketing