Przetarg na kampanię marki Redd’s rozstrzygnięty – najlepsza propozycja od Agencji Nairobia

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Przetarg na kampanię marki Redd’s rozstrzygnięty – najlepsza propozycja od Agencji Nairobia

Agencja Nairobia wygrała przetarg na KV oraz obsługę ATL marki Redd’s w 2018 roku. W przetargu brało udział pięć agencji.

W ramach prac agencja przygotowała materiały BTL oraz ATL w tym OOH oraz pomysł na spot telewizyjny. To pierwsza tak szeroka współpraca Nairobii z marką Redd’s. Wcześniej w ramach współpracy z Kompanią Piwowarską agencja realizowała kampanie przede wszystkim z marką Książęce, Pilsner Urquell oraz Tyskie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij