Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Stowarzyszenie Branży Eventowej na Baltic for Events Forum

Baltic For Events Forum to największy event skupiający ekspertów, klientów oraz sponsorów z całego regionu Morza Bałtyckiego, w tym z: Niemiec, Polski, Litwy, Łotwy, Estonii, Rosji, Finlandii, Szwecji, Norwegii i Danii.
O autorze
1 min czytania 2018-01-29

Stowrzyszenie Branży Eventowej objęło patronatem merytorycznym to międzynarodowe wydarzenie.

Forum corocznie odwiedzane jest przez ponad 300 najbardziej wpływowych osób z branży.

W 2018 roku odbędzie się 19-20 kwietnia w Tallinie.

Baltic For Events 2018 poświęcony jest doświadczeniu organizowania różnego rodzaju wydarzeń. Pierwszy dzień forum podzielony będzie na dwa bloki tematyczne:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • festiwale i wydarzenia kulturalne
  • wydarzenia korporacyjne i biznesowe.

Każdy z uczestników pierwszego dnia zaprezentuje swój projekt, koncentrujący się na temacie, który wpłynął na rozwój marki. Positivus Festival opowiadać będzie o aktualnych trendach w sponsoringu, Pori Jazz o promocji dużych wydarzeń B2C, natomiast Cirque du Soleil o najnowszych trendach w organizacji współczesnych pokazów.

Blok dotyczący wydarzeń korporacyjnych i biznesowych rozpocznie się prelekcją Colja Dams’a- legendy europejskiej branży eventowej i tytana nowoczesnego rynku. Historia agencji VOK Dams rozpoczęła się kilkadziesiąt lat temu i ma 15 oddziałów na całym świecie. Nowa era wydarzeń hybrydowych i przestarzałe kampanie- to tematy, które zostaną poruszone przez dyrektora generalnego Vams Dams – Colja Dams’a.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Potrzebujesz głośników do wydarzeń biznesowych? A może ważniejsze jest zarządzanie odbiorcami? Niespotykany eksperyment z uczestnikami forum poprowadzi Janne Bjorge- założycielka największej skandynawskiej firmy eventowej Nine Yards.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pierwszy dzień forum zakończy 6 sesji z różnych krajów regionu Morza Bałtyckiego. Każda sesja poświęcona będzie aktualnym problemom i sposobom ich rozwiązywania w zależności od kraju: ROI, digitalizacja, różne nowe formaty wydarzeń B2B i B2C, klienci kontra widownia i wiele innych tematów, które będą reprezentowane przez pryzmat doświadczenia i nowych sposobów myślenia w różnych krajach.

Drugi dzień tradycyjnie poświęcony będzie klientom i innowacjom.

Dyrektorzy eventów w Europie i Azji (Electrolux, Siemens and Ericsson), Dyrektorzy Eventowi krajów bałtyckich (SEB, Microsoft) oraz Dyrektorzy Eventowi Skandynawii (Absolut, Audi), jako klienci, w formacie TED, będą dzielić się swoimi doświadczeniami, pomysłami i koncepcjami.

Drugi dzień zakończy się specjalnym blokiem tematycznym- Event Service Festival- gdzie wykonawcy i innowatorzy w swoich branżach zaprezentują najnowsze osiągnięcia i propozycje.

Baltic For Events 2018 zapewnia wyjątkowe treści, gdzie praktyka popiera teorię.

Jest to jedyne wydarzenie, które daje kompletny obraz wydarzeń na światowym rynku eventowym i oferuje efektywne odpowiedzi. To unikalne doświadczenie dla każdego z branży eventowej!

Polskę reprezentować będzie Dagmara Chmielewska dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Branży Eventowej oraz Maciej Ledzion prezes zarządu Endorfina Events.

Ceny w propomocyjnej cenie 180 euro można rezerwować do 1 lutego 2018 roku.

Dowiedz się więcej na stronie