Julian Dworak z Opus Film objął funkcję dyrektora Klubu Producentów Reklamowych. Jego dotychczasowe obowiązki przejęła Aleksandra Bielska

Klub Producentów Reklamowych będzie pełnić funkcję organizacji branżowej służącej domom produkcyjnym, ich klientom oraz rynkowi komunikacji marketingowej. W oparciu o ustalone kryteria będzie dążył do stworzenia efektywnego dialogu w komunikacji branżowej.
O autorze
1 min czytania 2018-01-30

KPR został powołany przez siedem domów produkcyjnych, m.in. studio Opus Film, z którym Julian Dworak jest związany od ponad 12 lat.

Opus Film to wyjątkowe miejsce. Cieszę się że doświadczenie, które zdobyłem pracując w tym studio będzie mogło służyć środowisku producentów skupionych w Klubie Producentów Reklamowych – mówi Dworak.

Dworak w branży reklamowej pracuje od 1998 roku. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w ITI Film Studio, Saatchi&Saatchi i agencji JWT Warszawa, w której przez kilka lat pełnił funkcję szefa produkcji TV.

W 2005 objął stanowisko producenta w studio Opus Film. Pracował dla największych polskich reklamodawców i czołowych agencji reklamowych realizując znaczące projekty dla branży finansowej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej i FMCG. W swoim dorobku ma ponad sto produkcji reklamowych, m.in. dla Orange, McDonald’s, Grupy Żywiec, Danone, PZU, Getin Bank, Polpharmy, Bank Pocztowy, GetBack. Współpracował z takimi agencjami jak DDB & Tribal, Leo Burnett, FCB, Havas, Young & Rubicam, Heart and Brain, Bardzo, BBDO.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od 2016 roku jest ekspertem Dialogu Branżowego SAR-PSML w ramach którego zajmuje się opracowywaniem standardów procedur przetargowych dla sektora produkcji TV w zakupach usług marketingowych. Jest absolwentem Łódzkiej Szkoły Filmowej.

Od stycznia br. obowiązki Juliana Dworaka przejęła Aleksandra Bielska, do tej pory zajmująca stanowisko kierownika produkcji w Opus Film. Związana ze studiem od 2008 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Aleksandra Bielska w branży filmowej jest od 17 lat. Zrealizowała przeszło 80 produkcji reklamowych dla największych marek w Polsce. W swoim portfolio ma projekty dla takich klientów jak Orange, Telekomunikacja Polska, Pekao, PZU, Danone, McDonald’s, Grupa Żywiec, Nivea, Bank Pocztowy, Getin Bank, GetBack.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wcześniej swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w domach produkcyjnych – Film It, Garaż, Dynamo i M5. Ma na swoim kącie również dwie produkcje teatralne dla TR Warszawa.

Bielska jest absolwentką Wydziału Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego na kierunku Organizacja Produkcji Filmowej i Telewizyjnej.

Od stycznia pełni funkcję Producenta, wspierając swoim doświadczeniem i wiedzą klientów studia.