Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wytwórnia Filmów Kalina stworzyła romantyczną historię dla AS-PL

Wytwórnia Filmów Kalina stworzyła romantyczną historię Love Story dla największego polskiego dostawcy alternatorów i rozruszników Spółki AS-PL z Gdańska.
O autorze
1 min czytania 2018-01-31

Po raz kolejny twórcy z WF Kalina zostali obdarzeni zaufaniem Klienta, co zaowocowało powstaniem humorystycznej historii ALTER-natora i jego kumpla w niekończącej się motoryzacyjnej #LoveStory. Szalony powrót do niezapomnianych lat młodości w akompaniamencie Volkswagena T3 rocznik 82′. Perypetie bohatera przeplatane retrospekcjami z lat #80s i #90s oraz zaskakujące zakończenie, połączone z kabaretową dawką dobrego humoru w wykonaniu fenomenalnego duetu: Wojciech Tremiszewski i Radosław Smużny, gwarantują widzowi sporą dawkę śmiechu podczas oglądania. – Robert Widomski WK Kalina.

„Pierwotny pomysł na stworzenie filmu zrodził się z potrzeby zaakcentowania, że 2017 rok był rokiem szczególnym w historii AS-PL – gdyż był to dla nas rok jubileuszowy, w którym firma obchodziła 25 lecie swojego powstania. Po spotkaniu z WF Kalina postanowiliśmy ostatecznie dać wolną rękę wytwórni w przygotowaniu niekonwencjonalnego scenariusza dla naszego filmu. Ostatecznie zdecydowaliśmy się zaufać scenarzystom i postawiliśmy na film skupiający uwagę widza na emocjach, zamiast bezpośrednio na produkcie i w ten sposób powstała zabawna historia miłosna ALTER-natora w filmie „Alternator Love Story”. Nie sądziliśmy, że nasz film odniesie aż taki sukces – ponad 1,5 mln wyświetleń na Facebooku, ponad 7 tys. udostępnień oraz ponad 10 tys. lajków, które uzyskaliśmy w sieci w ciągu 48 godzin przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. To wskazuje, że podjęta przez nas decyzja o współpracy z profesjonalnymi twórcami z WF Kalina przyniosła dla nas pożądane korzyści” – Robert Snider – Kierownik Działu Marketingu i PR w AS-PL Sp. z o.o.

Zapraszamy także do obejrzenia Making of-u z realizacji filmu

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj