Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Emergency w pięknym spocie pokazuje, że imigranci mogą być również bohaterami w nagłych wypadkach

Emergency w pięknym spocie pokazuje, że imigranci mogą być również bohaterami w nagłych wypadkach
Bardzo łatwo jest przejść obojętnie obok ludzi, którzy nie są nam bliscy, szczególnie w zatłoczonym mieście. Dlatego organizacja pozarządowa Emergency zwraca uwagę na los osób, które generalnie są pomijani i odrzucani przez społeczeństwo.
O autorze
1 min czytania 2018-02-08

Emergency od 1994 roku dostarcza opieki medycznej na obszarach dotkniętych wojną i zawsze walczyła w imię pokoju, solidarności i szacunku dla praw człowieka. Tym razem we współpracy z Ogilvy postanowiło opowiedzieć historię Jalala, chłopca, który w obcym kraju jest zdezorientowany i ciężko pracuje, by móc się utrzymać, ale jest na tyle empatyczny, że w potrzebie zawsze pomoże…

Hasło na końcu reklamy głosi: „Jalal nie tylko opuścił kraj. Opuścił także rodzinę, pracę, historię. Każda osoba ma znaczenie”.

PS

Kilka miesięcy wstecz dużo słyszało się o nietolerancji, chociażby w polskim transporcie miejskim. Szacunek dla każdego człowieka i niezgoda na dyskryminację – to cel kampanii, która ruszyła niedawno w Poznaniu. Jej twórcy nie zgadzają się na ocenianie innych przez pryzmat stereotypów i opinii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Amerykańska organizacja Ad Council, która od lat 40. przygotowuje różne kampanie społeczne, w 2015 roku opublikowała film Love Has No Labels. Całujące się, przytulające, tańczące szkielety… A co za ekranem?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W spocie programu TV 2 duńskiej telewizji pojawia się moderator, który zadając pytania, uświadamia nas, że szufladkowanie ludzi nie ma sensu. Wbrew pozorom łączy nas więcej, niż nam się wydaje.