“Krzyżówka smaków” d’aucy - nowy produkt od fanów marki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
“Krzyżówka smaków” d’aucy - nowy produkt od fanów marki

Marka d’aucy, oferująca wysokiej jakości mrożone warzywa i owoce, kolejny raz zachęca do innowacyjnego podejścia do smacznego i zdrowego gotowania. Tym razem, w konkursie “Krzyżówka smaków”, zaprasza swoich fanów na Facebooku do stworzenia zupełnie nowego produktu.

Zasady konkursu są proste. Fani marki na profilu 'd’aucy inspiruje' mają do wyboru 30 wysokiej jakości składników, które dają niemal nieograniczone możliwości komponowania nowych, nieznanych dotąd na Polskim rynku smaków. W specjalnej zakładce konkursowej „Krzyżówka smaków” uczestnicy wybierają maksymalnie 5 składników, które utworzą ich wymarzoną mieszankę warzyw. Uczestnicy zabawy mogą też zaproponować niepowtarzalną nazwę dla swojej krzyżówki. Ze wszystkich zgłoszonych propozycji jury wybierze 20. najciekawszych, które następnie oceniać będą sami fani. To oni wybiorą tę mieszankę, na bazie której powstanie nowy produkt d’aucy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Konkursem “Krzyżówka smaków” marka d’aucy pokazuje, że jest blisko swoich konsumentów i wspólnie z nimi chce rozwijać portfolio produktów. Sama nazwa akcji ma także przekonać odbiorców do tego, że kulinarne eksperymentowanie z wykorzystaniem warzyw może być proste i przyjemne. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij