Romantyczna kolacja walentynkowa? Zabierz ją do McDonald’s. Real time marketing w wykonaniu sieci fast foodów

Romantyczna kolacja walentynkowa? Zabierz ją do McDonald’s. Real time marketing w wykonaniu sieci fast foodów

Sieciówki co roku szaleją, by w Walentynki przyciągnąć klienta. Prześcigają się z rabatami, pięknymi aranżacjami i większości z nich ulegamy. Jednak istnieją miejsca, do których z pewnością nie zabierzesz swojej drugiej połówki - McDonald’s. Jednak czy aby na pewno?

Ale jak to Walentynki z fast foodami zamiast wykwintnej restauracji? Całowanie się nad frytkami z głębokiego tłuszczu? McDonald's jednak wszystko przemyślał i zaproponował na ten dzień specjalne menu! Jako przystawkę sieć oferuje: 4 nuggetsy, serowe lub marchewkowe paluszki - dla wegan. Danie główne to Big Mac, Veggie Burger, Signature Collection Burger, Chicken Legend, Fillet'O'Fish czy 20 nuggetsów. Każdy zestaw zawiera napój i frytki. W karcie deserów: McFlurry, ciastko jabłkowe, muffinke, co wybierzesz?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zestaw McValentine kosztuje 20 funtów i dostępny jest wyłącznie w Newcastle w Wielkiej Brytanii.

PS

Już w zeszłym roku zaskoczyła nas w święto zakochanych inna sieć fast foodów. Izraelski Burger King wyszedł z pomysłem, którego jeszcze nie było! Przygotował „Adult meal” – posiłek tylko dla dorosłych, ale w pudełku znajdziemy zabawki! 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij