Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Swarovski zrobił coś, czego w polskiej telewizji nie było! Róż, różnorodność etniczna i miłość bez etykietek

Swarovski zrobił coś, czego w polskiej telewizji nie było! Róż, różnorodność etniczna i miłość bez etykietek
Walentynki tuż-tuż i marki prześcigają się w sposobach na przyciągnięcie Klienta. Swarovski zrobił jednak coś, czego w polskiej telewizji jeszcze nie było. Czy tak odważna reklama przypadnie do gustu naszemu społeczeństwu?
O autorze
1 min czytania 2018-02-09

Dużo różu, różnorodność etniczna i seksualna – to charakteryzuje nową reklamę marki, która promuje swoją walentynkową kolekcję. Brand w trwającym minutę spocie pokazał, że miłość nie ma etykietek i każdy ma prawo do miłości! W reklamie pojawiają się również pary homoseksualne, których, do tej pory, nie było wiele w reklamach pojawiających się w naszych odbiornikach.

„Miłość zwycięża wszystko i ma niejedno oblicze. Swarovski z dumą wspiera różnorodność i miłość we wszystkich jej postaciach” – powiedziała Nathalie Colin, dyrektor kreatywna marki.

Spot powstał na potrzeby globalnej komunikacji marki.

Jak Wam się podoba taka kreacja?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W Walentynki warto pamiętać, że miłość naprawdę nie patrzy na to, jakiej płci czy wyznania jesteś. Amerykańska organizacja Ad Council pokazała to w Santa Monica w bardzo ciekawy sposób!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jeśli mowa o Walentynkach to warto wspomnieć reklamę Vodafone, która jest małym arcydziełem. Marka bez nachalności i zbędnych słów przekazuje istotę hasła kampanii: „Good things should last forever”.

PS3

A jeśli myślicie o tym, by zabrać swoją drugą połówkę na romantyczną kolację, to przemyślcie propozycję McDonald’s! Więcej o akcji → tutaj.