Dużo różu, różnorodność etniczna i seksualna – to charakteryzuje nową reklamę marki, która promuje swoją walentynkową kolekcję. Brand w trwającym minutę spocie pokazał, że miłość nie ma etykietek i każdy ma prawo do miłości! W reklamie pojawiają się również pary homoseksualne, których, do tej pory, nie było wiele w reklamach pojawiających się w naszych odbiornikach.
„Miłość zwycięża wszystko i ma niejedno oblicze. Swarovski z dumą wspiera różnorodność i miłość we wszystkich jej postaciach” – powiedziała Nathalie Colin, dyrektor kreatywna marki.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Spot powstał na potrzeby globalnej komunikacji marki.
Jak Wam się podoba taka kreacja?
W Walentynki warto pamiętać, że miłość naprawdę nie patrzy na to, jakiej płci czy wyznania jesteś. Amerykańska organizacja Ad Council pokazała to w Santa Monica w bardzo ciekawy sposób!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Jeśli mowa o Walentynkach to warto wspomnieć reklamę Vodafone, która jest małym arcydziełem. Marka bez nachalności i zbędnych słów przekazuje istotę hasła kampanii: „Good things should last forever”.
PS3
A jeśli myślicie o tym, by zabrać swoją drugą połówkę na romantyczną kolację, to przemyślcie propozycję McDonald’s! Więcej o akcji → tutaj.