Swarovski zrobił coś, czego w polskiej telewizji nie było! Róż, różnorodność etniczna i miłość bez etykietek

Swarovski zrobił coś, czego w polskiej telewizji nie było! Róż, różnorodność etniczna i miłość bez etykietek

Walentynki tuż-tuż i marki prześcigają się w sposobach na przyciągnięcie Klienta. Swarovski zrobił jednak coś, czego w polskiej telewizji jeszcze nie było. Czy tak odważna reklama przypadnie do gustu naszemu społeczeństwu?

Dużo różu, różnorodność etniczna i seksualna - to charakteryzuje nową reklamę marki, która promuje swoją walentynkową kolekcję. Brand w trwającym minutę spocie pokazał, że miłość nie ma etykietek i każdy ma prawo do miłości! W reklamie pojawiają się również pary homoseksualne, których, do tej pory, nie było wiele w reklamach pojawiających się w naszych odbiornikach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Miłość zwycięża wszystko i ma niejedno oblicze. Swarovski z dumą wspiera różnorodność i miłość we wszystkich jej postaciach" - powiedziała Nathalie Colin, dyrektor kreatywna marki.

Spot powstał na potrzeby globalnej komunikacji marki.

Jak Wam się podoba taka kreacja?

PS

W Walentynki warto pamiętać, że miłość naprawdę nie patrzy na to, jakiej płci czy wyznania jesteś. Amerykańska organizacja Ad Council pokazała to w Santa Monica w bardzo ciekawy sposób!

PS2

Jeśli mowa o Walentynkach to warto wspomnieć reklamę Vodafone, która jest małym arcydziełem. Marka bez nachalności i zbędnych słów przekazuje istotę hasła kampanii: „Good things should last forever”.

PS3

A jeśli myślicie o tym, by zabrać swoją drugą połówkę na romantyczną kolację, to przemyślcie propozycję McDonald’s! Więcej o akcji → tutaj.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij