Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Xavier Debeni nowym account directorem w Arskom Group

Do zespołu Arskom Group dołączył Xavier Debeni. W styczniu objął stanowisko account directora.
O autorze
1 min czytania 2018-02-09

Debeni ma 15 lat doświadczenia w marketingu sportowym. Ukończył Wydział Nauk Sportowych Uniwersytetu w Nicei (UFR STAPS). W przeszłości był związany m.in. z agencjami LARQ i UFA Sports. W ostatnim czasie pracował jako konsultant i freelancer. Od wielu lat współpracuje z dużymi organizacjami sportowymi m.in. UEFA, FIBA, WRC czy FIVB.

– Xavier posiada kompetencje, które na naszym rynku są bardzo cenione i rzadko spotykane. Dobrze zna środowisko międzynarodowe, co jest ważne w branży marketingu sportowego. Tu częściej niż w innych branżach zacierają się granice między krajami, przede wszystkim w dyscyplinach, w których Polacy odnoszą duże sukcesy i organizują duże imprezy. Nie jesteśmy jednak tylko agencją marketingu sportowego, a wraz z dołączeniem Xaviera chcemy poszerzać portfolio klientów o kolejne branże – komentuje Rafał Romaniuk, dyrektor zarządzający Arskom Group.

Arskom Group to agencja specjalizująca się w public relations i marketingu sportowym, technologicznym oraz inwestycji na rynku nieruchomości. Realizuje projekty dla takich marek jak Superbet, Tymbark, Milka czy New Balance. Agencja reprezentuje sportowców, influencerów i dziennikarzy: m.in. Jerzego Dudka, Grzegorza Krychowiaka i Michała Pola.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj