Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Reprise międzynarodowym hubem LEGO

Warszawski oddział agencji Reprise będzie hubem firmy LEGO, w zakresie obsługi searchowej oraz koordynacji kampanii produktów tej marki w serwisie YouTube. Agencja będzie odpowiedzialna za działania w regionie REEMEA.
O autorze
0 min czytania 2018-02-20

Polski oddział sieci agencji Reprise, należącej do grupy IPG Mediabrands, będzie koordynował wszystkie działania searchowe oraz promocje w serwisie YouTube produktów firmy LEGO. Pod opieką oddziału będzie kilkanaście rynków w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie.

Firma LEGO jest klientem domu mediowego Initiaitive, siostrzanej agencji Reprise z grupy IPG Mediabrands. Rozpoczęcie współpracy pomiędzy Initiative i LEGO nastąpiło po wygranym w ub.r. międzynarodowym przetargu mediowym.