Reprise międzynarodowym hubem LEGO

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Reprise międzynarodowym hubem LEGO

Warszawski oddział agencji Reprise będzie hubem firmy LEGO, w zakresie obsługi searchowej oraz koordynacji kampanii produktów tej marki w serwisie YouTube. Agencja będzie odpowiedzialna za działania w regionie REEMEA.

Polski oddział sieci agencji Reprise, należącej do grupy IPG Mediabrands, będzie koordynował wszystkie działania searchowe oraz promocje w serwisie YouTube produktów firmy LEGO. Pod opieką oddziału będzie kilkanaście rynków w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Firma LEGO jest klientem domu mediowego Initiaitive, siostrzanej agencji Reprise z grupy IPG Mediabrands. Rozpoczęcie współpracy pomiędzy Initiative i LEGO nastąpiło po wygranym w ub.r. międzynarodowym przetargu mediowym.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij