Alina Wojna z Saatchi&Saatchi IS do Arena.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Alina Wojna z Saatchi&Saatchi IS do Arena.pl

Z początkiem roku do zespołu platformy zakupowej Arena.pl dołączyła Alina Wojna, która objęła stanowisko dyrektora marketingu. Kluczowym wyzwaniem stojących przed nią i jej zespołem jest zbudowanie solidnej strategii i silnej tożsamości marki Arena.pl.

Władze spółki podkreślają, że wzmocnienie działu marketingu, to istotny krok w ogólnej koncepcji rozwoju strategii i komunikacji marki. Wkrótce planowane są dalsze działania w tym zakresie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wraz z intensywnym rozwojem platformy i jej produktów, poszerzamy zespół ekspertów. Dziś naszym priorytetem jest zbudowanie solidnej strategii i tożsamości marki Arena.pl – przekonuje Marcin Jabłoński, CEO serwisu – Udoskonalamy swój produkt od strony technologicznej i handlowej, dlatego zależy nam na spójnej i wyrazistej komunikacji marketingowej. Jestem przekonany, że dzięki wzmocnieniu działu marketingu o doświadczonych specjalistów i ekspertów, osiągniemy założone cele” - dodaje Jabłoński.

Alina Wojna od początku swojej kariery związana jest z firmami działającymi w dziedzinie nowych technologii. Doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych zdobywała zarządzając projektami dla polskich i międzynarodowych firm, skutecznie łącząc przy tym marketing tradycyjny z najnowszymi trendami digital i e-commerce. Współtworzyła strategie dla globalnych marek obecnych na polskim rynku m.in. dla: GlaxoSmithKline, Merck, Adidas i Carrefour oraz lokalnych podmiotów takich jak Selgros i Maspex. W Arena.pl kierować będzie kompleksowymi działaniami strategicznymi i komunikacyjnymi marki oraz kampaniami i aktywnościami wspierającymi rozwój produktu. Poza działaniami eksperckimi, jako dyrektor marketingu będzie odpowiedzialna także za tworzenie struktury działu i rekrutację nowych osób.

Alina Wojna pracę zawodową zaczynała w Business Service Center GlaxoSmithKline, a następnie była związana z agencjami one-2-one oraz Saatchi & Saatchi IS, gdzie pełniła funkcję account director.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij