Kamikaze wygrała przetarg Kaufland Polska na obsługę działań w Social Mediach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kamikaze wygrała przetarg Kaufland Polska na obsługę działań w Social Mediach

Agencja digitalowa Kamikaze wygrała przetarg sieci handlowej Kaufland Polska na obsługę aktywności marki w Social Mediach. Pierwsze działania agencji w ramach nawiązania współpracy wystartowały w lutym.

Podstawowy zakres zadań agencji obejmie: opracowanie strategii aktywności marki w kanałach Social Media, przygotowanie komunikacji marki w tych kanałach, publikację contentu, moderację profili Social Mediowych i doradztwo w zakresie działań.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Po wygranym w styczniu przetargu Kamikaze zajmie się w pierwszej kolejności prowadzeniem profilu Kaufland Polska na Facebooku. W kolejnym etapie będzie rozwijała pozostałe kanały, w jakich jest obecna marka Kaufland w Polsce (Instagram, YouTube)

Umowa pomiędzy agencją i klientem została podpisana na rok.

W grudniu agencja dołączyła do międzynarodowej grupy Altavia, która przejęła 60 proc. jej udziałów i tym samym grupa specjalizująca się w shopper marketingu wzmocniła kompetencje digital na polskim rynku. Joanna Dering i Michał Ryszkiewicz - założyciele Kamikaze - pozostają głównymi zarządzającymi Kamikaze.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij