Kamikaze wygrała przetarg Kaufland Polska na obsługę działań w Social Mediach

Agencja digitalowa Kamikaze wygrała przetarg sieci handlowej Kaufland Polska na obsługę aktywności marki w Social Mediach. Pierwsze działania agencji w ramach nawiązania współpracy wystartowały w lutym.
O autorze
0 min czytania 2018-02-21

Podstawowy zakres zadań agencji obejmie: opracowanie strategii aktywności marki w kanałach Social Media, przygotowanie komunikacji marki w tych kanałach, publikację contentu, moderację profili Social Mediowych i doradztwo w zakresie działań.

Po wygranym w styczniu przetargu Kamikaze zajmie się w pierwszej kolejności prowadzeniem profilu Kaufland Polska na Facebooku. W kolejnym etapie będzie rozwijała pozostałe kanały, w jakich jest obecna marka Kaufland w Polsce (Instagram, YouTube)

Umowa pomiędzy agencją i klientem została podpisana na rok.

W grudniu agencja dołączyła do międzynarodowej grupy Altavia, która przejęła 60 proc. jej udziałów i tym samym grupa specjalizująca się w shopper marketingu wzmocniła kompetencje digital na polskim rynku. Joanna Dering i Michał Ryszkiewicz – założyciele Kamikaze – pozostają głównymi zarządzającymi Kamikaze.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj