Termin zgłoszeń do KTR przedłużamy do 23 marca!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Termin zgłoszeń do KTR przedłużamy do 23 marca!

Termin zgłoszeń do 15. edycji konkursu KTR został przedłużony do 23 marca. Przewodniczącym jury w tegorocznej edycji konkursu KTR jest Bas Korsten, a zwycięzców poznamy podczas Gali, która odbędzie się 28 maja w Teatrze Polskim.

Już od 15 lat KTR przyznaje nagrody twórcom za ich najlepsze pomysły. W tym czasie zmieniły się media i technologie, ale kreatywność, odwaga, innowacyjność i talent pozostają niezmiennie najważniejsze. Także sam konkurs zmienia się tak jak cała branża i od tego roku prace można będzie zgłaszać do 3 głównych kategorii:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

1. Communication z podkategoriami: Video, Audio, Print&Publishing, Out Of Home, Online, Mobile, Integrated Campaigns, Branded Entertainment, Direct, PR, Innovation, Use of Data.

2. Design z podkategoriami: Brand Identity, Packaging, Design in PR, Digital&Motion, Typography, Product Design, Data Visualisation.

3. Craft z podkategoriami: Audio/Video, Photography, Illustration, Digital Craft,

Event Production Excellence.

Celem konkursu jest wyłanianie najlepszych prac, oraz tych najlepszych z najlepszych, które będą przyznawane w każdej z trzech głównych kategorii. Tytuły: Communication of the Year, Design of the Year oraz Craft of the Year otrzymają te prace, które zdobędą co najmniej jeden Złoty Miecz oraz uzyskają najwyższy wynik i uznanie Jury. Dodatkowo, przyznawany będzie tytuł Charity of the Year, dla najlepszej pracy non-profit. Bez zmian pozostają tytuły przyznawane firmom działającym w branży i wnoszącym najwyższą jakość swoją pracą: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Produkcyjny Roku oraz Studio Postprodukcyjne Roku.

Przewodniczącym jury w tegorocznej edycji konkursu KTR został Bas Korsten – dyrektor kreatywny oraz jeden z partnerów zarządzających w amsterdamskim biurze J. Walter Thompson. Korsten związany jest z branżą reklamową od ponad 20 lat. Został wymieniony w zestawieniu "10 Globalnych Liderów Kreatywnych, którzy na nowo wymyślili reklamę i branżę reklamową”. Twórca m.in. nagrodzonej Grand Prix Cannes Lions kampanii "The Next Rembrandt"

Więcej informacji o konkursie KTR oraz o przewodniczącym tegorocznej edycji na stronie

Organizator: Klub Twórców Reklamy (KTR) , Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Patroni medialni: Wirtulnemedia.pl, Label.
Audytor: Firma Prawnicza LSW

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij