Można go pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.HashtagMasters.pl. Poradnik jest odpowiedzią agencji na dyskusje i pytania na temat wpływu hashtagów na sposób komunikacji marek w serwisie Facebook.
Hashtagi to nowość, która może zmienić sposób dyskusji na Facebooku. Wprowadzane właśnie znaczniki zwiększają możliwości dotarcia i tworzą zupełnie nowe płaszczyzny dialogu z konsumentami. Mamy nadzieję, że nasz poradnik na ich temat pomoże zabieganym marketerom zacząć skutecznie używać hashtagów – komentuje Norbert Kilen z Think Kong.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024