Tym razem pokazujemy charakterystyczne dla języka niemieckiego długie słowa. Najdłuższe z nich ma 80 liter! – Donaudampfschifffahrtselektrizitätenhauptbetriebswerkbauunter- beamtengesellschaft. Hasłem kampanii jest: “Niemiecki. Szybciej. intensywne letnie kursy języka niemieckiego w Goethe-Institut.”
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania pojawi się na outdoorze w Warszawie, w tym na słupach informacyjnych wykorzystanych w taki sposób, by przeczytanie całego słowa wymuszało obchodzenie słupa wokół. Materiały outdoorowe uzupełnione są o fotokod, który po sczytaniu prowadzi do miniklipów na YouTube, w których trudne słowa czytane są przez native speakera.
Uzupełnieniem kampanii jest prasa i Internet. Za kreację i realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiada lenivastudio.
Słuchaj podcastu NowyMarketing