Długie niemieckie słowa w kampanii Goethe-Institut

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Długie niemieckie słowa w kampanii Goethe-Institut

W połowie czerwca startuje nowa kampania reklamowa warszawskiego Goethe-Institut. To już kolejna odsłona cyklu kampanii (po “Eine kleine świnke”) w zabawny sposób nawiązujących do stereotypów typowych zjawisk językowych.

Tym razem pokazujemy charakterystyczne dla języka niemieckiego długie słowa. Najdłuższe z nich ma 80 liter! – Donaudampfschifffahrtselektrizitätenhauptbetriebswerkbauunter- beamtengesellschaft. Hasłem kampanii jest: “Niemiecki. Szybciej. intensywne letnie kursy języka niemieckiego w Goethe-Institut.”

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania pojawi się na outdoorze w Warszawie, w tym na słupach informacyjnych wykorzystanych w taki sposób, by przeczytanie całego słowa wymuszało obchodzenie słupa wokół. Materiały outdoorowe uzupełnione są o fotokod, który po sczytaniu prowadzi do miniklipów na YouTube, w których trudne słowa czytane są przez native speakera.

Uzupełnieniem kampanii jest prasa i Internet. Za kreację i realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiada lenivastudio.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij