Napoleon zarządza – każdy może poczuć się pięknie! Dzięki ofercie z katalogu Carrefour uroda i zdrowie

Na wiosnę genialny strateg Napoleon odkrywa swoje prawdziwe oblicze, dowodząc, że teraz każdy może poczuć się pięknie. A jak każdy, to każdy. Prawdziwy mężczyzna również! Wystarczy, że skorzysta się z rabatu do 30% na certyfikowane i naturalne kosmetyki lub z rabatu minimum 20% na wszystkie...
O autorze
1 min czytania 2018-03-01

…pozostałe kosmetyki i produkty do pielęgnacji dla niej i dla niego, z katalogu Carrefour Uroda i Zdrowie.

Kampania wystartowała 28 lutego 2018.

Oprócz standardowych działań ATL-owych kampanię wspierają działania w social mediach, katalogi w sklepach Carrefour i materiały POS.

Saatchi & Saatchi IS odpowiada za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kompleksowej kampanii 360 – aktywności obejmują TV, radio, www.carrefour.pl, iMedia, newsletter, aplikację mobilną Mój Carrefour oraz social media marki. Dodatkowe aktywności związane z kampanią są przewidziane na Facebooku i POS.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Elementem uzupełniającym kampanii są również działania kontynuowane na www.biuronapoleona.pl, a także w social mediach marki Carrefour, w gazetkach i radiu.

Powyższa kampania to kontynuacja, repozycjonującej markę Carrefour, zintegrowanej komunikacji z Napoleonem w roli głównej, w ramach której Saatchi & Saatchi IS realizuje strategię, kreację i design dla aktywności w TV, OOH, radiu, digitalu i sklepie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Misja Napoleona w Carrefour jest odpowiedzią na oczekiwania klientów. Bohater kampanii wyjaśnia i przybliża klientom 5 strategicznych dla Carrefour obszarów, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość, zarówno poprzez dostępność sklepów, ale co ważniejsze – bliskość w relacjach z klientami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zespół Saatchi & Saatchi IS:
Client Service: Magdalena Karaś, Client Service Director
Kreacja: Michał Desowski, Deputy Creative Director, Rafał Nagiecki, Design Department Executive Director
Produkcja: Maria Gołosz, TV Producer

Reżyseria: Sebastian Pańczyk, Marcin Władyniuk
Dom produkcyjny: Dobro
Studio postprodukcyjne: Platige Image
Planowanie i zakup mediów: Arena Media i K2 Media