Laboratorium EE wzmacnia dział UX - do zespołu dołączył Jarosław Dobrowolski

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Laboratorium EE wzmacnia dział UX - do zespołu dołączył Jarosław Dobrowolski

Jarosław Dobrowolski odpowiada w Laboratorium EE za projektowanie produktów i usług cyfrowych. Wcześniej przez ponad 2 lata pracował jako architecture team leader w agencji Isobar Polska, a także w agencjach K2, OS3 i MRM Worldwide.

Jako projektant doświadczeń Jarosław Dobrowolski zaczął swoją przygodę z user experience jeszcze w czasie, kiedy to określenie nie było powszechnie nadużywane. Zaczynał jako architekt informacji w firmie Argonauts, będącej częścią agencji Grey Worldwide. Przez większość kariery związany był z agencjami reklamowymi, takimi jak MRM (ponad 2 lata), OS3 (półtora roku), K2 (prawie 3 lata) czy Isobar Group. Zrealizował projekty na zlecenie m.in. Jeronimo Martins, Vectra, McDonalds, Play, T-Mobile.pl, Carrefour.pl, PZU, PKO BP, Centrum Nauki Kopernik, Volkswagen, Ikea, Heineken i wiele innych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jak twierdzi, w chwili obecnej szczęśliwie rozwija się poza strukturami korporacji, wiążąc swój los z Laboratorium EE, w którym ma nadzieję w końcu zrealizować swoje twierdzenie, że przeznaczeniem UX designerów jest czynić świat lepszym. Jarosław Dobrowolski z wykształcenia jest bibliotekarzem, a z zamiłowania praktykiem sztuk walki, podróżnikiem, motocyklistą oraz miłośnikiem psów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij