Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

FlixMobility rozszerza swoje usługi uruchamiając w Niemczech FlixTrain

Pięć lat po uruchomieniu FlixBusa, obecnie największego w Europie operatora dalekobieżnych połączeń autobusowych, spółka FlixMobility włącza do swojej oferty trasy obsługiwane przez pociąg – FlixTrain.
O autorze
1 min czytania 2018-03-09

FlixTrain zacznie kursować 24 marca na terenie Niemiec. W pierwszej kolejności będzie obsługiwał regularne połączenia na trasie Hamburg-Duesseldorf-Kolonia, a od połowy kwietnia również Berlin-Frankfurt n.Menem-Stuttgart. Do końca kwietnia 2018 roku FlixTrain połączy 28 destynacji w Niemczech.

Autobus i kolej doskonale się uzupełniają. Dodając FlixTrain do oferty FlixMobility, możemy zapewnić przystępne cenowo opcje podróży dla jeszcze większej liczby osób – podkreśla André Schwämmlein, współzałożyciel i dyrektor zarządzający i FlixMobility – Chcemy pokazać tym samym, że wygodna i szybka podróż na długich dystansach nie musi być droga.

Ceny biletów na FlixTrain rozpoczynają się od €9,99 i są dostępne na stronie i w aplikacji FlixBus oraz w sklepach FlixBus na terenie Niemiec.

FlixTrain i FlixBus tworzą przyszłość długodystansowych podróży

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

FlixTrain zostanie zintegrowany z siecią FlixBus w całych Niemczech, zapewniając tym samym nowe alternatywy dla podróży samochodem.

Chcemy promować przystępne cenowo podróże i przyjazne dla środowiska alternatywy dla samochodu. Dzięki naszej siatce połączeń, składającej się obecnie z tras obsługiwanych przez autobusy i kolej, tworzymy nową wizję mobilności – mówi Schwämmlein – Zawsze szukamy nowych możliwości, jednak na ten moment nie mamy planów uruchomienia FlixTrain na innych rynkach, w tym w Polsce. Tam koncentrujemy się obecnie na wprowadzeniu atrakcyjnej oferty letniego rozkładu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Od momentu uruchomienia FlixBusa w 2013 roku, zielonymi autobusami podróżowało ponad 100 milionów pasażerów w ramach 250 000 oferowanych połączeń. W 2018 roku FlixMobility zamierza w dalszym ciągu inwestować w rozbudowę siatki połączeń, między innymi uruchomiając linie międzynarodowe i przedstawiając nowe destynacje w 27 krajach, w których operuje. Co więcej, latem 2018 FlixBus wystartuje także w USA, z pierwszymi połączeniami w Kalifornii i południowo-zachodnich stanach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się