McDonald’s zmienił logo, w jego ślady poszło MTV, czyli co pokazały marki w Dniu Kobiet

McDonald’s zmienił logo, w jego ślady poszło MTV, czyli co pokazały marki w Dniu Kobiet

To, co widzicie to nie fotomontaż, to akcja McDonald’s, która w pomysłowy sposób postanowiła uczcić Międzynarodowy Dzień Kobiet. Obrócone o 180 stopni logo stanęło w niewielkim mieście w Kalifornii. Na ten sam krok zdecydowała się stacja MTV.

Rozpoznawalne przez wszystkich złote "M" to teraz "W", którym marka będzie składała życzenia i hołd wszystkim kobietom z okazji ich święta.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- W hołdzie wszystkim kobietom z okazji ich międzynarodowego święta po raz pierwszy w historii firmy odwrócimy kultowe łuki. Tak świętujemy niezwykłe osiągnięcia kobiet w każdej dziedzinie, również w naszych restauracjach – wyjaśniła Wendy Lewis, dyrektor ds. różnorodności w McDonald's.

Na ten sam krok zdecydowała się stacja MTV ;)


fot. facebook

PS

Innym przykładem ukłonu w stronę kobiet było zmienienie zdjęcia profilowego przez brytyjskiego Burger Kinga. Logotyp firmy w ten szczególny dzień brzmiał „Burger Queen”:

Netflix Polska stworzył z tej okazji kreatywne video:

Lidl wie, co kochają kobiety i właśnie tym komunikował do nas w tym dniu!

Dodatkowo byliśmy zachwyceni krótkim spotem Porsche <3

PS2

A jeśli jesteście ciekawi najlepszych spotów pokazujących siłę kobiecości, sprawdźcie nasz przegląd → tutaj.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij