Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Przystanek Bieszczady 3” pierwszym polskim programem wykorzystującym w promocji Facebook Camera Effects

Telewizja Discovery Channel Polska rozpoczęła promocję kolejnego sezonu programu „Przystanek Bieszczady”.
O autorze
1 min czytania 2018-03-12

Częścią kampanii reklamowej na Facebooku jest specjalny efekt rozszerzonej rzeczywistości, dzięki któremu użytkownicy mogą sterować modelem 3D twarzy-drzewa, będącej znakiem rozpoznawczym programu.

Przystanek Bieszczady 3” to pierwszy polski format telewizyjny promowany w oparciu o możliwości technologiczne narzędzia Facebook Camera. Efekt rozszerzonej rzeczywistości stworzony został w oprogramowaniu udostępnionym przez AR Studio Facebooka. Jest to prawdopodobnie pierwsza na świecie realizacja efektu AR w FB Messenger, umożliwiającego sterowanie przez użytkownika modelem 3D. Model drzewa-twarzy, która jest znakiem rozpoznawczym programu, reaguje na ruchy głowy, oczu i mimikę twarzy użytkownika oraz ma zaszytą animację, uruchamiającą się w momencie wykonania konkretnej akcji przez użytkownika.

Widzowie „Przystanku Bieszczady” mogą znaleźć efekt AR i rozpocząć zabawę na Fanpage’u Discovery Channel Polska oraz w bocie FB Messenger programu „Przystanek Bieszczady Sezon 3”.

Wraz z wprowadzanymi konsekwentnie przez Marka Zuckenberga nowymi funkcjonalnościami do FB Messengera staje się on coraz bardziej skutecznym narzędziem w rękach marketerów. Chatboty już udowodniły swoją przydatność, przez co ich użycie w kampaniach stało się dość częste, ale filtry AR nadal są swego rodzaju nowością. Sądzę, że wkrótce będziemy świadkami rosnącej popularności tego formatu, szczególnie w kontekście zapowiadanych przez FB rewolucyjnych zmian w tym obszarze, które mają zostać ogłoszone 1 maja br. na konferencji FB – mówi Sławomir Szwaj, Head of Startup Cooperation w Publicis Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Projekt stworzony został przez Discovery Channel i Starcom Polska we współpracy ze studiem Lens That.

Key visual kampanii wraz z wizualizacją drzewa stworzyła agencja Today.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

LINK do aplikacji.