Eksperci Streetcom za kierownicą Daci Sandero Stepaway

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Eksperci Streetcom za kierownicą Daci  Sandero Stepaway

Dacia i Streetcom Polska rozpoczęły współpracę, w ramach której rusza kampania rekomendacji Dacii polegająca na promowaniu wizerunku marki poprzez bezpośrednie zapoznanie się z jednym z jej modeli Dacia Sandero Stepway.

Wyselekcjonowana ze społeczności Streetcom, ekskluzywna grupa ambasadorów rozpocznie testowanie samochodu i przekaże swoje opinie importerowi. Następnie eksperci będą aktywnie rekomendować auta w sieci i w świecie rzeczywistym.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Od kilku lat marka Dacia pod skrzydłami Renault odnosi sukcesy i powiększa grono swoich miłośników na wielu europejskich rynkach. Dacia Sandero Stepway to nowoczesny samochód o atrakcyjnej stylistyce rasowej terenówki i wyrazistym designie. Kampania rekomendacji ma na celu umożliwienie wybranym osobom przetestowania pojazdu i przekazania opinii innym konsumentom po odbytej jeździe próbnej. Ambasadorami marki zostają kierowcy poszukujący na rynku motoryzacyjnym atrakcyjnych nowości w rozsądnej cenie. Są to osoby gotowe do poznania najnowszych modeli aut i rozpowszechniania informacji o nich wśród swoich znajomych. Prowadzenie działań w wybranej, skrupulatnie dobranej grupie kierowców, pozwoli na utrwalenie pozytywnego wizerunku marki Dacia w świadomości potencjalnych użytkowników oraz umożliwi polecanie jej kolejnym osobom. Kampanii towarzyszą działania w Internecie, poszerzające zasięg rekomendacji. Uczestnicy zapoznają się z walorami samochodu Dacia podczas jazd testowych, otrzymają materiały informacyjne dotyczące marki oraz pamiątkowy gadżet. Ambasadorowie to aktywni kierowcy, dokonującymi racjonalnych wyborów. Planują zakup nowego samochodu w niedalekiej przyszłości. Dlatego hasło kampanii brzmi: „Dacia. Wybieram mądrze.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij