Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

MURATOR z nowym serwisem Murator.pl

MURATOR uruchomił nową stronę internetową Murator.pl, która stanowi połączenie popularnego, otwartego serwisu budowlanego dla szerokiego grona odbiorców z płatną platformą treści Premium.
O autorze
1 min czytania 2018-03-13

Uruchomienie serwisu pod nazwą Muratora odzwierciedla kierunek rozwoju marki w stronę synergii tworzenia i dystrybucji treści w druku i Internecie.

Wprowadzenie witryny Murator.pl oraz ujednolicenie nazwy i logotypu stanowią kontynuację działań związanych z reorganizacją segmentu Budowa w Grupie ZPR Media. W styczniu br. redakcje prasowe i internetowe Muratora zostały skonsolidowane, a ich szefem został Piotr Laskowski. Kolejnym etapem rozwoju w kierunku nowych mediów będzie wprowadzenie Multimedialnych Numerów Specjalnych „Muratora”, przygotowywanych w oparciu o Murator.pl i skierowanych do odbiorców, którzy poszukują w Internecie fachowych i kompleksowych poradników tematycznych. Pierwszy Multimedialny Numer Specjalny „Urządzamy ogród” ukaże się już 21 marca.

– Zmiana symbolizuje integrację naszych redakcyjnych działań, ale także nową jakość serwisu internetowego Murator.pl. Serwis zyskał nowy wygląd, stał się bardziej przejrzysty i lepiej prowadzi do treści, którą jest zainteresowany użytkownik. Także tej Premium, dostępnej dla prenumeratorów cyfrowego wydania „Muratora” – mówi Piotr Laskowski, redaktor naczelny miesięcznika „Murator” i Murator.pl.

Murator.pl uruchomiony został w makiecie nawiązującej do layoutu miesięcznika „Murator”. Serwis jest nowoczesny, bardziej intuicyjny, z nową architekturą informacji. Działy cieszące się największą popularnością wśród użytkowników zostały wyraźnie wyodrębnione. Szatę graficzną strony zoptymalizowano pod kątem user experience, co zapewnia czytelność i funkcjonalność dostosowaną do oczekiwań odbiorców. Zadbano o łatwość korzystania z serwisu na urządzeniach mobilnych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Marka Murator od 35 lat jest synonimem rzetelności i fachowości. Priorytetem redakcji jest tworzenie materiałów o najwyższej jakości merytorycznej. Serwis Murator.pl od chwili startu jest największym i najbardziej wiarygodnym źródłem wiedzy budowlanej w Internecie – podkreśla Anna Kamińska, dyrektor zarządzająca segmentem budowlanym w Grupie ZPR Media.

Pod względem technologicznym i informatycznym Murator.pl został zbudowany od podstaw przez Dział Internetowy Grupy ZPR Media. Nowy serwis oparty jest na autorskiej platformie wydawniczej, która łączy najlepsze cechy modularnej konstrukcji z możliwością ciągłej rozbudowy i aktualizacji. Strona jest szybsza i bardziej wydajna, a także łączy funkcjonalności działające do tej pory w różnych projektach. W oddzielnej domenie dostępna była dotąd cyfrowa wersja miesięcznika „Murator”, zawierająca rozbudowane treści merytoryczne z „Muratora” oraz kilkuletnie archiwum. Murator.pl integruje funkcjonalności obydwu projektów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się