Kampanię digital zawodów Volvo Trucks Driver Challenge 2018 poprowadzi ASAP&ASAP Communication

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampanię digital zawodów Volvo Trucks Driver Challenge 2018 poprowadzi ASAP&ASAP Communication

Volvo Trucks Driver Challenge 2018 to wyjątkowe zawody dla najlepszych kierowców ciężarówek, którzy przejadą jak najdłuższą trasę w jak najkrótszym czasie, zużywając przy tym – co najważniejsze – jak najmniej paliwa. Krótko mówiąc: to wyzwanie dla najoszczędniejszych mistrzów kierownicy.

Na potrzeby kampanii, agencja ASAP&ASAP Communication stworzyła intuicyjny serwis www, będący platformą kwalifikacyjną. Odbędzie się na niej pierwszy etap kwalifikacji oraz konkurs dla fanów marki. W kolejnym etapie odbędą się testy praktyczne w całej Polsce, a w czerwcu widowiskowy finał mistrzostw. Główna nagroda jest wysoka – to bon wakacyjny na 20 000 złotych. We wrześniu natomiast odbędzie się finał międzynarodowy w Göteborgu, w którym reprezentant Polski zmierzy się z zawodowymi kierowcami z całego świata.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Branża samochodów ciężarowych jest ogromnym beneficjentem szeroko pojętego marketingu. Dlatego na bieżąco śledzimy trendy i z zadowoleniem obserwujemy coraz ciekawsze efekty naszych działań w digitalu. Dzisiaj ciężko jest już wyobrazić sobie markę, która nie dociera precyzyjnie do target grupy w Internecie, dlatego w przypadku tworzenia innowacyjnej akcji marketingowej wybór był wręcz oczywisty, postawiliśmy na digital". - komentuje Wilhelm Rożewski, Head of Marketing and Communications w Volvo Trucks Poland

Oprócz serwisu www, ASAP&ASAP poprowadzi również kampanię display oraz szeroką komunikację zawodów w social mediach. „Volvo Trucks Driver Challenge 2018 to kolejny etap naszej współpracy z Volvo Trucks. Współpracy, która przynosi coraz ciekawsze i coraz bardziej spektakularne efekty” – komentuje Jacek Redźko, chief creative director ASAP&ASAP.

ASAP&ASAP Communication realizuje projekty strategiczne, kreatywne i produkcyjne oraz kampanie reklamowe. Agencja pracuje dla takich marek jak Ceneo.pl. Biedronka, Tidal, Beckers, Jeronimo Martins, Esaliens (dawniej Legg Mason), Dacia (Renault), Roche iagnostics, Green-up, Frontline (Boehringer-Ingelheim) i Renault Trucks.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij