Jak przekonać kumpla, by nie siadał do samochodu na podwójnym gazie? Zaśpiewaj mu!

Jak przekonać kumpla, by nie siadał do samochodu na podwójnym gazie? Zaśpiewaj mu!

Brytyjski rząd już nie raz pokazał, że potrafi przygotować dobrą kampanię, która ma walczyć z jazdą samochodem na podwójnym gazie. Kampania DrinkDrive Think! okazała się być strzałem w dziesiątkę i bardzo szybko okazała się lepsza niż niejeden krwawy spot z uszkodzonym samochodem!

Agencja Y & R, która zamiast pokazywać uszkodzone ciała i samochody, pokazała nam troskę przyjaciół o życie kumpla, który planował wracać do domu po piwie. Śpiewający mężczyźni próbują powstrzymać kumpla opierając się na motywie muzycznym filmu „Ghost”, w którym mogliśmy zobaczyć Patricka Swayze. Wydaje mi się, że to jedna z reklam, które warto zobaczyć!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PS

Celem dobrej kampanii jest wejście do naszych domów w butach i pozostawienie na podłodze sporo błota, dlatego irlandzka organizacja zdrowia stworzyła przekaz, który również bazuje na znanym motywie muzycznym Glorii Gaynor „I Will Survive” - jeśli już raz wpadł Ci on w ucho to nie wypadnie. I o to chodzi!

PS2

Fundacja We Save Lives przygotowała zaskakującą kampanię, która odbyła się w toalecie. Klienci popularnego klubu w Los Angeles mogli usłyszeć z lustra historię mężczyzny, który zabił człowieka w wypadku, kiedy jechał pod wpływem alkoholu. Ale dlaczego nie było go fizycznie w miejscu kampani?

PS3

A jeśli chcecie zobaczyć kontrowersyjne, szokujące, a czasem nawet obrzydzające kampanie, skutecznie zwracające uwagę odpowiednich grup społecznych na problem nałogu nikotynowego, wejdźcie → tutaj. Liczy się podejście do tematu i przekaz, czasem bardzo dosłowny.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij