Aplikacja mobilna K2 dla Nestea

Agencja K2 przygotowała dla marki Nestea aplikację mobilną „Nestea. Początek czegoś niezwykłego!” dostępną od początku czerwca na iOS i Android. Aplikacja po zakręceniu butelką Nestea podpowiada, co ciekawego dzieje się w 8 największych miastach w Polsce i inspiruje.
O autorze
1 min czytania 2013-06-24

Nad pomysłem pracowano wspólnie z firmami Havas Engage Warsaw i Starcom, a partnerami aktywności są magazyn Aktivist i radio RMF FM.

W ramach aplikacji można udostępnić wydarzenie, zaprosić na nie znajomych, zameldować się na Foursquare lub wysłać mail z informacją o wydarzeniu.

Dzięki aplikacji można posłuchać jednej z trzech tematycznych stacji radiowych: RMF Nestea Black Good Feeling – z pogodną, optymistyczną i najbardziej przebojową muzyką, RMF Nestea Green Chill – z muzyką dobrą dla relaksu i odprężenia oraz RMF Nestea Light Fit – z dynamiczną muzyką idealną do uprawiania sportu. Playlisty odpowiadają charakterowi każdego z produktów z portfolio Nestea.

Przy tworzeniu aplikacji wyszliśmy z potrzeby, która pojawia się u wielu z nas – „Jak zagospodarować wolne popołudnie w mieście?” – to pytanie często stawiamy sobie wracając z pracy lub będąc na weekendowych zakupach. Dzięki aplikacji mobilnej Nestea możemy zorientować się w możliwościach zawsze, gdy nie mamy dostępu do komputera. – mówi Mikołaj Machowczyk, Head of Mobile w K2. – Wiemy już, że aplikacja została bardzo ciepło przyjęta przez użytkowników. Już po dwóch tygodniach od uruchomienia aplikacja na iPhone wspięła się na #1 w kategorii Entertainment w Apple App Store.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aplikacja dostępna jest na stronie www.nestea.pl oraz stronie mobilnej: http://m.poczatekczegosniezwyklego.pl/ lub bezpośrednio spod poniższych linków: iPhone: https://itunes.apple.com/us/app/nestea.-poczatek-czegos-niezwyk/id649811122?l=pl&ls=1&mt=8 i Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cocacola.nestea

Aplikacja mobilna będzie wsparta samplingiem zorganizowanym przez Havas Engage Warsaw. Każdy sampel rozdawany przez hostessy posiada krawatkę z QR kodem do strony mobilnej z aplikacją: http://m.poczatekczegosniezwyklego.pl/. Hostessy demonstrują również działanie aplikacji na iPadach. Aplikacja jest dodatkowo wspierana kampanią mobilną i displayową.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Działania prowadzone są również za pośrednictwem strony przygotowanej wspólnie z radiem RMF: http://www.rmfon.pl/nestea, na której znaleźć można wakacyjne aktywacje i konkursy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się