Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Ćwiczenia z nienarzekania, szukanie inspiracji w muzyce, DIY i networking – Audioriver Lab już 7 kwietnia w Warszawie

Pierwsza edycja Audioriver Lab odbędzie się 7 kwietnia na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego. Coroczna, odbywająca się od 2011 roku konferencja muzyczna wraca w zupełnie nowej odsłonie - z warsztatami, grą towarzyską oraz spotkaniami z twórcami i producentami z różnych dziedzin kultury...
O autorze
1 min czytania 2018-03-16

…nie tylko muzyki. Celem wydarzenia jest stworzenie okazji do inspiracji, dzielenia się dobrymi praktykami i networkingu.

Poszerzamy pole działania i zamiast klasycznej konferencji proponujemy od tego roku model labowy – praktyczny, różnorodny, z bezpieczną przestrzenią do wymiany myśli i doświadczeń. Być może wszyscy trochę za bardzo odlecieliśmy w planowaniu i układaniu strategii, zamiast rozwijać swoją ciekawość i próbować na własną rękę tego co nam się podoba? Punkt ciężkości przenosimy więc na moc tworzenia i otwierania się na nieznane – mówi Marta Berto odpowiedzialna za komunikację Labu i festiwalu oraz współautorka programu Labu.

Program składa się z wydarzenia otwierającego, dostępnego dla wszystkich uczestników i uczestniczek Labu oraz z następujących po nim z trzech równoległych bloków. Wszyscy uczestnicy i uczestniczki Labu będą mogli stworzyć swój własny plan dnia – na poszczególne spotkania i warsztaty będzie można zapisać się poprzez formularz udostępniony po zakupie biletu. Pomiędzy spotkaniami będzie czas na indywidualne rozmowy z gośćmi i twórcami festiwalu, networking i kawę.

W ramach Audioriver Lab odbędzie się również After Party w klubie Smolna 38. Zagrają m. in. Scuba, Leon i Deas. Więcej informacji i program na stronie

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj