Essilor Group na globalnym rynku działa od ponad 160 lat i może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w korekcji i ochronie wzroku. W Polsce w skład grupy wchodzą firmy: Essilor Polonia, JZO oraz JAI KUDO. Kampania „Czas na wzrok 40+” jest adresowana do osób po czterdziestym roku życia. Jej celem jest propagowanie wiedzy na temat prezbiopii oraz metod jej korekcji, jak również zachęcenie do regularnego badania wzroku. Działania kierowane są do osób, które zaczynają dostrzegać problemy z wyraźnym widzeniem z bliska. Prezbiopia to naturalny proces, niezależny od nawyków czy zachowań prozdrowotnych, a jego rozwiązaniem mogą być okulary ze szkłami progresywnymi, które umożliwiają dobre widzenie zarówno z dala, jak i z bliska, a także w odległościach pośrednich.
Na opracowanej stronie www.czasnawzrok.pl znajduje się krótki test, który umożliwia bardzo wstępną diagnozę prezbiopii. Internauci mogą skorzystać również z lokalizatora, ułatwiającego odnalezienie jednego z rekomendowanych salonów optycznych. Witryna jest przyjazna dla czytelników przez możliwość dostosowania wielkość czcionki oraz kontrastu czytanego tekstu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dla kampanii „Czas na wzrok 40+” agencja Schulz brand friendly przygotowała strategię oraz stworzyła platformę komunikacji. Opracowała także narzędzia do działań digitalowych, radiowych oraz telewizyjnych. Za zakup mediów odpowiada Wavemaker/Maxus, za obsługę BTL agencja Polymus, natomiast za obsługę PR Marketing & Communications Consultants.