ESA 2018: sześć nominacji dla Bluerank

Bluerank otrzymał aż sześć nominacji w prestiżowym konkursie branży digital – European Search Awards 2018. Jury doceniło efektywność pracy agencji dla Euroloan i Tchibo.pl.
O autorze
1 min czytania 2018-03-26

European Search Awards jest międzynarodowym konkursem, który wyróżnia i nagradza najlepsze europejskie kampanie internetowe. Jury składające się z ekspertów SEM każdego roku wyłania zwycięzców kilku obszarów tematycznych: SEO, PPC, Digital Content Marketing i przyznaje nagrody w niemal trzydziestu kategoriach.

W tym roku Bluerank otrzymał aż sześć nominacji – najwięcej spośród wszystkich polskich agencji. Eksperci zdecydowali, że efekty pracy Bluerank zasługują na wyróżnienie w następujących kategoriach:

Best Use Of Search – Retail

1. Bluerank & Tchibo.pl – Want more create synergy!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Best Local Campaign

2. Bluerank & Euroloan – Finnish up with digital and highly optimized media mix

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Best Use of Local Media in a Search Campaign

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

3. Bluerank & Euroloan – Finnish up with digital and highly optimized media mix

4. Bluerank & Tchibo.pl – Want more create synergy!

Best Integrated Campaign

5. Bluerank & Euroloan – Finnish up with digital and highly optimized media mix

Best PPC Campaign

6. Bluerank & Tchibo.pl – Want more create synergy!

Pełna lista nominowanych agencji znajduje się na oficjalnej stronie konkursu.

Bluerank jest jedyną polską agencją, która uzyskała do tej pory ponad 20 nominacji w konkursie ESA. W 2014 roku Bluerank był pierwszym przedstawicielem polskiej branży SEM w konkursie. Wówczas agencja otrzymała dwie nominacje: Best Local Campaign, zrealizowaną dla MMC Car Poland i Best SEO Campaign dla Motointegrator.pl. Jury nagrodziło kampanię agencji dla MMC Car Poland.

W 2016 roku Bluerank otrzymał sześć nominacji i jedną nagrodę dla najlepszej kampanii Best Use Of Content Marketing, która została zrealizowana dla marki Leroy Merlin.

Ubiegły rok był wyjątkowy – jury ESA wyróżniło Bluerank aż dziewięcioma nominacjami. Agencja odebrała trzy nagrody, w tym Best Large Integrated Search Agency, która oznacza, że Bluerank został uznany za jedną z najlepszych agencji, realizujących projekty w zakresie marketingu online w Europie. Pozostałe nagrody przyznano Bluerank za efekty kampanii prowadzonych dla marki Rainbow: Best Use Of Search – Travel/Leisure oraz Innovation – Campaign. 

Nagrody ESA 2018 zostaną wręczone na uroczystej gali, która odbędzie się 16 maja w Pradze. Polskę, oprócz Bluerank, będzie reprezentować siedem agencji.