Pinterest w czerwcu 2013 – przegląd polskich kont

Pinterest w czerwcu 2013 – przegląd polskich kont
Pinterest jest odwiedzany w Polsce co miesiąc przez prawie 500 tys. użytkowników. Ponad 1,8 mln osób obserwuje tablice warszawskiego Thisispaper Magazine. Którym polskim profilom firmowym udało się najmocniej przyciągnąć uwagę Internautów?
O autorze
1 min czytania 2013-06-27

O tym, czy marki mają czego szukać na Pintereście pisaliśmy już w maju ubiegłego roku. W sierpniuwrześniu i październiku przedstawiliśmy katalog polskich marek. Pokazaliśmy także case study jednego z najpopularniejszych kont oraz wskazówki jak mierzyć działania komunikacyjne prowadzone w tym serwisie.

W publikacji „Kto powinien obsługiwać marki w mediach społecznościowych” przedstawiliśmy akcje prowadzone przez Samsung Polska, Winiary, HBO Polska i DentoFresh. 

Wg danych Megapanel PBI/Gemius w styczniu 2013 roku Pinterest odwiedziło 443 580,  w lutym 514 121 RU, a w marcu 456 531 Real Users.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak obecnie wyglądają działania polskich marek na Pintereście? Wiele marek przestało rozwijać swoje profile. Największą aktywność wykazują firmy, które prowadzą profile w języku angielskim, próbując dotrzeć także do odbiorców spoza Polski. 

W ostatnim półroczu na Pinterest wkroczyły także centra handlowe – oprócz Galerii Mokotów (232 obserwujących) pojawiły się m.in. Galeria Łódzka, poznański Stary Browar, Galeria Sieradzka, Galeria Wisła oraz Galeria Malta. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

TOP 10 polskich stron z największą liczbą obserwujących

  1. Thisispaper Magazine (1 852 406)
  2. The Illest (5 439)
  3. Mayamural Kraków 2012 (4 930),
  4. Muzeum Erotyzmu (3 371),
  5. Życie w Luksusie.pl (2 915)
  6. Sklep FabrykaWafelków.pl (2 833),
  7. Daybite (2 794),
  8. Miasto Gdańsk (1 267),
  9. DecoBazaar (1 011),
  10. Reserved (888)

Poniżej przegląd stron, które obserwowane są przez więcej niż 200 osób.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

Śledźcie NowyMarketing na Pintereście!