…jest najcenniejszym zasobem świata, ale zdarza się, że coś im go zakłóca…
Treść reklamy w poetyckiej narracji rejestruje wiele przeszkód, najczęściej wewnętrznych, które powstrzymują nas od porzucenia trudów dnia i oddaniu się w ręce Morfeusza. Spot opowiada historię pary tej samej płci, która stara się łapać sen, podczas gdy dobrze zaprojektowane wnętrze i urządzenia domowe pozwalają na maksymalny komfort!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Marka nie po raz pierwszy porusza kwestie kultury snu. W ubiegłym roku reklama „Wygraj sen” zachęcała odbiorców do zastanowienia się nad swoimi wieczornymi rytuałami, by dobrze spać w nocy.
IKEA bardzo mocno stawia na wygodę proponowanych klientom rozwiązań związanych ze snem, jednak nie wszyscy są przekonani. Najbardziej sceptyczni do łóżkowych rozwiązań marki byli Szwajcarzy, dlatego IKEA, specjalnie dla 120 mieszkańców Zurychu, stworzyła ośmiogodzinny koncert snu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing