IKEA zamienia sen na piękną, poetycką historię i przypomina nam, że wszyscy musimy się naładować

IKEA zamienia sen na piękną, poetycką historię i przypomina nam, że wszyscy musimy się naładować

IKEA chce być blisko ludzi – rozumieć i na bieżąco odpowiadać na ich potrzeby. Ważne, by sprawnie oraz szybko reagować na zmieniające się oczekiwania klientów. Dlatego też w ramach nowej kampanii marka postanowiła odnieść się do tego, że dla rodziców sen...

...jest najcenniejszym zasobem świata, ale zdarza się, że coś im go zakłóca…

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Treść reklamy w poetyckiej narracji rejestruje wiele przeszkód, najczęściej wewnętrznych, które powstrzymują nas od porzucenia trudów dnia i oddaniu się w ręce Morfeusza. Spot opowiada historię pary tej samej płci, która stara się łapać sen, podczas gdy dobrze zaprojektowane wnętrze i urządzenia domowe pozwalają na maksymalny komfort! 

PS

Marka nie po raz pierwszy porusza kwestie kultury snu. W ubiegłym roku reklama „Wygraj sen” zachęcała odbiorców do zastanowienia się nad swoimi wieczornymi rytuałami, by dobrze spać w nocy.

PS2

IKEA bardzo mocno stawia na wygodę proponowanych klientom rozwiązań związanych ze snem, jednak nie wszyscy są przekonani. Najbardziej sceptyczni do łóżkowych rozwiązań marki byli Szwajcarzy, dlatego IKEA, specjalnie dla 120 mieszkańców Zurychu, stworzyła ośmiogodzinny koncert snu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij