Holenderska marka rowerów pokazuje środkowy palec kierowcom samochodów i w aktywny sposób prezentuje swoje “f*ck”

Holenderska marka rowerów pokazuje środkowy palec kierowcom samochodów i w aktywny sposób prezentuje swoje “f*ck”

Holenderska marka rowerów Veloretti rozpoczęła międzynarodową kampanię online, która na początku wygląda jak typowy film promujący markę, jednak komunikat i sposób jego wyrażenia są uderzające!

fot. thedrum.com

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W największych miastach Europy wojna między rowerzystami i kierowcami trwa w najlepsze. Czy to w Paryżu, Londynie czy w Rzymie, piesi i rowerzyści cierpią z powodu hałasu, zanieczyszczenia i niebezpieczeństw spowodowanych przez samochody. Dlatego marka pokazuje środkowy palec i bierze sprawy pod „własne koła”. Na filmie widzimy człowieka, który robi ponad 76 kilometrową wycieczkę po Amsterdamie, a jego trasa śledzona jest za pomocą GPS i komputera. Zapisana, zostaje wydrukowana i ukazuje piorunujący komunikat.

"F * CK CARS" to część kampania, w której marka pokazuje, że rower to przyszłość i zachęca ludzi do pedałowania!

PS

O bezpieczeństwo i wygodę jazdy rowerzystów zadbała także AXA Polska, przygotowując dzwonek rowerowy, który dzięki technologii RDS emituje sygnał ostrzegawczy przez głośniki pobliskich samochodów, by zwrócić uwagę kierowców na zbliżającego się rowerzystę.

PS2

Nie od dziś wiadomo, że firma Google pracuje nad autonomicznym samochodem. Holenderski oddział technologicznego giganta postanowił to przyspieszyć i wymyślił samojezdny rower miejski. Pssst, rower jednak okazał się primaaprilisowym żartem marki ;)

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij