Spektakularna promocja narodowa Coca-Cola na Mistrzostwa Świata w piłce nożnej FIFA 2018

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Spektakularna promocja narodowa Coca-Cola na Mistrzostwa Świata w piłce nożnej  FIFA 2018

Coca-Cola, oficjalny partner Mistrzostw Świata FIFA 2018, prowadzi od 2 kwietnia kampanię „Gotowi na emocje”. Strategicznym elementem zaplanowanych działań jest trwająca promocja ogólnopolska (loteria i sprzedaż premiowa, tzw. collect & get).

Wśród atrakcyjnych nagród znalazły się m.in.: bilety na mecze Polaków (100 zestawów 2-osobowych),

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

100 000 biało-czerwonych piłek futbolowych Coca-Cola oraz miliony puszek Coca-Cola Zero Cukru 200ml. Promocja otrzyma szerokie wsparcie m.in. w TV, mediach społecznościowych, radio, kinach, punktach sprzedaży oraz kanale digital.

Promocja narodowa trwa od 9 kwietnia do 30 czerwca 2018 (lub do wyczerpania zapasów) i obejmuje dedykowane referencje produktów: Coca-Cola, Coca-Cola Zero Cukru, Coca-Cola Lime, Coca-Cola Cherry Zero, Fanta, Sprite oraz Powerade. Po zakupie opakowania promocyjnego należy zarejestrować się na stronie woah.com oraz wpisać kod spod nakrętki, zawleczki lub etykiety. Kody zmieniają się w punkty i zasilają konto danego użytkownika. Ten otrzymuje następnie wybór: gra o bilety na mecze Polaków lub - za odpowiednią ilość uzbieranych punktów - otrzymuje nagrody gwarantowane. Wśród nich znalazły się unikalne biało-czerwone piłki Coca-Cola oraz puszki

Coca-Cola Zero Cukru. Nagrody gwarantowane są do odbioru w sieciach: Relay, 1 Minute oraz Inmedio.

Kampania na Mistrzostwa Świata FIFA 2018 to największa inicjatywa marki Coca-Cola zaplanowana w tym roku. Aktualne prowadzona promocja piłkarska jest rekordowa, zarówno jeśli chodzi o ilość nagród, jak i poziom wsparcia. Tegoroczna kampania „Gotowi na emocje" opiera się przede wszystkim na ogromnej sile kibicowania, stąd oddajemy w ręce fanów futbolu tak wiele biletów na mecze Polaków. Pozostawiamy konsumentom dużą swobodę w decydowaniu: czy grać o atrakcyjne bilety i pakiety, czy też zebraną pulę punktów wymienić na nagrody gwarantowane - powiedział Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

W promocję narodową wpisano również element globalnej strategii firmy Coca-Cola 2020 w ramach zrównoważonego rozwoju (sustainability) i działań m.in. na rzecz zmniejszenia spożycia kalorii.

Z tego powodu opakowania promocyjne Coca-Cola Zero Cukru oraz Coca-Cola Cherry Zero są wyżej punktowane.

Przypomnijmy, że Coca-Cola jest Oficjalnym Partnerem Mistrzostw Świata FIFA od 1978. Marka wspiera futbol w ponad 200 krajach, a do fanów tego sportu dociera na całej kuli ziemskiej z misją kibicowania zawodnikom w sportowych zmaganiach ulubionych drużyn.

Agencja Fortis jest organizatorem loterii oraz odpowiada za kreację materiałów BTL. McCANN Worldgroup jest partnerem w obszarze implementacji formatów reklamowych, dom mediowy MediaCom odpowiada za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij