Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Funktional i 365agencja z roczną obsługą jedynego polskiego kierowcy w Rajdowych Mistrzostwach Świata

Krakowskie agencje Funktional i 365 agencja połączyły siły. W sezonie 2018 zajmują się kompleksowym wsparciem marketingowym Łukasza Pieniążka - jedynego polskiego kierowcy startującego w Rajdowych Mistrzostwach Świata w klasie WRC-2.
O autorze
1 min czytania 2018-04-13

Wieloletnie doświadczenie Funktional w obszarze strategii, reklamy i designu zostało uzupełnione kompetencjami 365 agencja w obszarze obsługi public relations sportowców i wydarzeń sportowych.

Wybrałem Funktional, gdyż są agencją spoza świata motorsportu, prezentującą wysoki poziom i dobrze zrozumieli moje cele. Zależało mi na stworzeniu czegoś kreatywnego i zupełnie innego, do czego potrzebne jest świeże spojrzenie – mówi Łukasz Pieniążek.

Funktional odpowiada za strategię, branding i komunikację wizualną projektu, natomiast zespół 365 agencja odpowiada za promocję w mediach społecznościowych i tradycyjnych, prowadząc m.in. biuro prasowe zawodnika.

Pracując nad budową marki Łukasza, chcemy przenieść nasze dotychczasowe doświadczenia związane z budowaniem marek na grunt sportowy – mówi Hubert Pokrowiecki, prezes agencji Funktional – Od początku współpracy z Łukaszem dbamy o spójny przekaz, oryginalność kreacji i tworzenie niestandardowych rozwiązań – dodaje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Cieszymy się na kolejną sportowo-medialną przygodę – dodaje Tomasz Orzechowski, prezes 365 agencja.

Za realizację kontraktu z ramienia agencji Funktional odpowiada Joanna Wal. Po stronie 365 agencja działania koordynuje Anna Dziedzic.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się