Nowy w ekipie z Morlin w kampanii agencji Publicis

Razem tworzą wyjątkowo zgraną paczkę i polecają się na dobre grille, i właśnie dołączył do nich nowy, ostry zawodnik. Najnowsza kampania agencji Publicis dla marki Morliny zwraca uwagę na nowy produkt w portfolio smakowitych kiełbas.
O autorze
1 min czytania 2018-04-16

Kreacja utrzymana w konwencji filmowej pojawi się w telewizji, kinach, Internecie i w miejscach sprzedaży (POS).

Kiełbasy Morlińskie to bogaty wybór wyśmienitych smaków, rozszerzony teraz o wariant z chilli. Chcemy sprawić, by tak dobrze dobrana ekipa przychodziła na myśl jako pierwsza wszystkim, którzy chcą zorganizować udanego grilla. Dlatego w kreacji stawiamy na dobry humor, podkreślający walory smakowe kiełbasy teksańskiej.” – powiedziała Katarzyna Rokosz (Account Supervisor), z agencji Publicis.

Na potrzeby telewizji i kin przygotowano trzydziestosekundowy spot. Widzowie będą mogli obejrzeć go m.in. w blokach reklamowych kanałów należących do stacji TVN i Polsat. Za prowadzenie fanpage’a odpowiada Publicis DWL.

Po stronie agencji Publicis w pracach nad kampanią udział wzięli: Katarzyna Rokosz (Account Supervisor), Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Joanna Jezierska (Senior Copywriter), Damian Cendrowicz (Senior Art Director), Adam Miecznikowski (Chief Strategy Officer). Przedstawicielami klienta byli: Jacek Pietrzak, Tatiana Kuligowska (Kierownik Marki). Film, podobnie jak wcześniejsze reklamy Kiełbas Morlińskich wyreżyserował Wojtek Wawszczyk, Za produkcję spotu odpowiedzialne było studio Human Ark: Agnieszka Dobrołowicz. Organizacją planu zdjęciowego zajęła się Film Produkcja.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj