Z GoldenSubmarine jest związany od blisko czterech lat, a z branżą marketingową – od sześciu.
Jakub Kwaczyński w ostatnim czasie pracował nad strategią komunikacji w Internecie takich marek jak NIVEA Polska (NIVEA, NIVEA Baby, NIVEA Men), Zott, Grupa Żywiec, ING czy Nesperta (hihybrid).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Był prelegentem wielu wydarzeń branżowych, m.in. Forum IAB 2017, Forum Marketingu Zintegrowanego, MIXX Conference. Jego teksty oraz wypowiedzi eksperckie ukazały się na łamach „Harvard Business Review Polska”, „Media & Marketing Polska”, „Press”, „Online Marketing Polska” czy „Marketing w Praktyce”.
Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Obecnie współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu.
Reklamą interesuje się od dziecka. „Jeszcze w latach dziewięćdziesiątych domowa kablówka łapała niemieckie kanały RTL i VOX, gdzie kolorowe, doinwestowane reklamy Maggi, Playmobil czy Vick fascynowały mnie bardziej niż niejedna kreskówka w polskiej telewizji” – wspomina Jakub Kwaczyński. Wolny czas dzieli – jak przyznaje – między gotowanie, podróże i znajomych oraz kiepskie żarty i memy.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing