Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jakub Kwaczyński objął stanowisko Head of Strategy w agencji GoldenSubmarine

Awansował z Senior Strategist i odtąd w roli Head of Strategy będzie odpowiedzialny za przygotowywanie strategii komunikacji dla kluczowych klientów oraz za rozwój kompetencji teamu strategicznego zarówno w poznańskim, jak i warszawskim oddziale agencji.
O autorze
1 min czytania 2018-04-16

Z GoldenSubmarine jest związany od blisko czterech lat, a z branżą marketingową – od sześciu.

Jakub Kwaczyński w ostatnim czasie pracował nad strategią komunikacji w Internecie takich marek jak NIVEA Polska (NIVEA, NIVEA Baby, NIVEA Men), Zott, Grupa Żywiec, ING czy Nesperta (hihybrid).

Był prelegentem wielu wydarzeń branżowych, m.in. Forum IAB 2017, Forum Marketingu Zintegrowanego, MIXX Conference. Jego teksty oraz wypowiedzi eksperckie ukazały się na łamach „Harvard Business Review Polska”, „Media & Marketing Polska”, „Press”, „Online Marketing Polska” czy „Marketing w Praktyce”.

Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Obecnie współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Reklamą interesuje się od dziecka. „Jeszcze w latach dziewięćdziesiątych domowa kablówka łapała niemieckie kanały RTL i VOX, gdzie kolorowe, doinwestowane reklamy Maggi, Playmobil czy Vick fascynowały mnie bardziej niż niejedna kreskówka w polskiej telewizji” – wspomina Jakub Kwaczyński. Wolny czas dzieli – jak przyznaje – między gotowanie, podróże i znajomych oraz kiepskie żarty i memy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing