Artegence z kampanią Konto dla Młodych PKO Banku Polskiego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Artegence z kampanią Konto dla Młodych PKO Banku Polskiego

W poniedziałek 16 kwietnia 2018 roku wystartowała nowa kampania internetowa promująca Konto dla Młodych, konceptu Artegence. Pomysł, bazujący głównie na LOLcontencie i działaniach z mikroinfluencerami, sugeruje wyjątkowość i bezkonkurencyjność produktu PKO Banku Polskiego, kierowanego do...

...młodszej grupy docelowej. Za zakup mediów odpowiada Havas Media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania wykorzystuje często spotykany w memach i gifach motyw „Deal with it”, którego zobrazowaniem są charakterystyczne okulary. Symbolizują one pewność siebie, która w tym przypadku dotyczy dobrych decyzji odnośnie wyboru konta.

Akcja obejmuje: portale LOLcontentowe typu Kwejk.pl, Demotywatory.pl czy Joemonster.org, angażujące konsumentów działania z mikroinfluencerami, które zakończą się konkursem na fanpage’u PKO Banku Polskiego, a także różnorodne formaty display i kampanię w social mediach (Facebook, InstaStories, SnapchatStories). Artegence odpowiada także za przygotowanie materiału BTL.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij