Redd’s odkrywa nowe oblicze – startuje kampania lekko wytrawnego wariantu Bianco

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Redd’s odkrywa nowe oblicze – startuje kampania lekko wytrawnego wariantu Bianco

Redd’s przywołuje iście letni klimat nową, pełną słońca kampanią piwa o lekko wytrawnym smaku winogron. Telewizyjna reklama Bianco, która swoją premierę miała 16 kwietnia, inspiruje do spędzania słonecznych dni w gronie przyjaciół i odkrywa nowe hasło marki: „Redd’s. Inny niż inne”.

Kampania promocyjna nowego wariantu Redd’sa w zabawny, typowy dla marki sposób wyraża oryginalny charakter Bianco łączącego to, co najlepsze w winie i w piwie. Spot prezentuje historię jego powstania, która swój początek ma wśród kiści winogron dojrzewających w południowym słońcu. Pochodzenie Redd’sa Bianco najlepiej opisuje krótkie hasło „Z kiści się ziścił”, które pojawia się w rymowanej opowieści stanowiącej tło dla pięknych krajobrazów winnych wzgórz widocznych w reklamie. W dalszej części spot zachęca do spędzania letnich chwil w gronie znajomych i w towarzystwie nowego Redd’sa, który wakacyjną beztroskę ma wpisaną w DNA. Dzięki niemu każdy może cieszyć się śródziemnomorskim klimatem niezależnie od aury.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- W winnicy nas jeszcze nie było! – żartuje Izabela Ciupińska, odpowiedzialna w Kompanii Piwowarskiej za markę Redd’s. – Wierzymy, że przez swój lekki, śródziemnomorski charakter Redd’s Bianco podbije serca i podniebienia wszystkich miłośników mniej słodkich, lekko wytrawnych smaków. To naprawdę unikatowy produkt na rynku i atrakcyjna alternatywa dla napojów o niskiej zawartości alkoholu z przyjemnymi bąbelkami, takich jak cydr czy prosecco. To dlatego w nadchodzącym sezonie Redd’s będzie promowany pod hasłem „Inny niż inne”.

W ramach szeroko zakrojonej kampanii zrealizowane zostaną m.in. spot TV, działania w Internecie, reklamy w prasie oraz degustacje. Za koncept aktywacji, ATL, key visual oraz projekty materiałów POS odpowiedzialna jest agencja Nairobia. Za reżyserią spotu stoi Bartek Cierlica, produkcją zajął się Tank, postprodukcją – Platige Image. Działania digital prowadzi Lubię to, opakowania nowego wariantu zaprojektowała agencja Mango, natomiast za działania PR odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR. Redd’s Bianco dostępny jest w butelce bezzwrotnej 400 ml i puszce 500 ml.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij